MENU

PL

Ekomarketing w przedsiębiorstwie - czym jest i jak go wdrażać?

Obecnie żyjemy w czasach, kiedy wpływ na otoczenie naturalne wywierany przez człowieka jest coraz większy, a skutki jego działalności są częściej zauważalne i odczuwalne przez każdy organizm żywy żyjący na naszej planecie. Z tego powodu większe znaczenie przybrała nauka, której celem jest między innymi minimalizacja destruktywnego wpływu otoczenia, jak również przeciwdziałanie dalszej degradacji środowiska. To właśnie ekologia jest dziedziną, której rola stale wzrasta, a której działalność może mieć kluczowe znaczenie dla wyglądu otoczenia naturalnego w przyszłych dziesięcioleciach.

Szkolenia Online

Korzyści udziału w Szkoleniach Online

  • Możliwość odbycia szkolenia w dowolnym miejscu, w dowolnym czasie
  • Oszczędność kosztów; cena szkoleń online obejmuje 50% ceny szkoleń stacjonarnych
  • Oszczędność czasu
  • Możliwość udziału w szkoleniu jako osoba indywidualna, jak również jako zorganizowana grupa pracowników jednej firmy
  • Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
  • Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
  • Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
  • Doświadczona kadra trenerska
  • Przystępne formy kontaktu z trenerami, zarówno indywidualnego jak i grupowego
  • Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
  • Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
  • Wykorzystanie technologii w procesie kształcenia poprzez korzystanie z szeroko dostępnych mediów

Jak pracować w międzynarodowym środowisku?

Obecnie, w erze globalizacji powszechnie występującym zjawiskiem jest ekspansja przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Takie działanie jest nie tylko szansą na rozwój organizacji, poszerzenie zakresu jej działania czy wzrostu zysków ze sprzedaży, ale również jest kolokwialnym oknem na świat, pozwalającym na poszerzenie horyzontów, poznanie nowych kultur oraz nieznanych sposobów funkcjonowania przedsiębiorstw. Większość organizacji jako swój długoterminowy cel wyznacza sobie międzynarodowy sukces, jednakże takie dążenia wywierają duży wpływ na całą organizację i jej funkcjonowanie. Globalne rozszerzanie działalności organizacji ma zarówno swoich zwolenników, jak i przeciwników, którzy przywołują zalety jak i wady wspomnianego działania. Zanim zdecydujemy się na wejście na nowe, zagraniczne rynki powinniśmy przede wszystkim skupić się na gromadzeniu informacji o pożądanych destynacjach naszej działalności lub jeżeli zamierzamy rozpocząć nasza karierę w firmie międzynarodowej niezbędne jest zapoznanie się z jej kulturą organizacyjną, dlatego jeżeli jesteś ambitnym przedsiębiorcą lub osobą z wizją międzynarodowej kariery odpowiedź na pytania odnośnie globalnej działalności znajdziesz w poniższym artykule.

Szkolenia -50%

  1. Twoja firma planuje szkolenia w 2020 lub 2021 roku?
  2. Decydując się na szkolenia do 31.05.2020 – 50% zniżki.
  3. Szkolenia możesz zrealizować w dogodnym dla Ciebie momencie. Najpóźniej do 31.12.2021.
  4. Koszt 1 dnia szkolenia to 1900 netto/ cała grupa

(maksymalnie 10 osób; każda kolejna 190 PLN netto)

  1. Rabatem objęte są szkolenia o poniższej tematyce:
    • Komunikacja w zespole
    • Techniki sprzedaży i obsługi klienta
    • Telefoniczna obsługa klienta
    • Skuteczne negocjacje
    • Zarządzanie czasem
    • Zarządzanie zespołem i motywacja pracowników
    • Zarządzanie projektami

 

  1. Rabat nie dotyczy szkoleń realizowanych w województwach: małopolskie, lubelskie
    i podkarpackie
  2. Wnioski i wskazówki dla przedsiębiorstwa po szkoleniu
  3. Certyfikaty ukończenia szkolenia
  4. Indywidualne wskazówki dla uczestników szkolenia
  5. Opieka poszkoleniowa: kontakt uczestników z trenerem w ciągu miesiąca po zrealizowanym szkoleniu
  6. Realizacja szkolenia w formie 80% praktyki, 20% teorii

 

TECHNIKI SZKOLENIOWE

  • Prezentacje multimedialne
  • Case Study, analiza przypadku
  • Indywidualne doradztwo
  • Gry symulacyjne
  • Ćwiczenia
  • Testy psychologiczne
  • Dyskusje i demonstracje
  • Scenki, psychodrama

Programy szkoleń

Oferta obowiązuje wyłącznie do 31.05.2020r.

Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?

  • Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
  • Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
  • Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla 
  • woj. pomorskiego

 

W samym 2019 roku:

  • Przeszkoliliśmy 19 300 uczestników
  • Przeprowadziliśmy 1128 szkolenia

Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.

 

Cały czas pracujemy dla Państwa online.

 

Wszystkie badania marketingowe Zniżka -50%

  1. Twoja firma planuje realizację badań marketingowych w 2020 lub 2021 roku?
  2. Decydując się na badanie marketingowe do dnia 30.06.2020 – 50% zniżki
  3. Badania mogą być zrealizowane w dogodnym terminie, najpóźniej do 31.12.2021.

Dokumenty do pobrania:

Jak wyciągać wnioski z trudnych wydarzeń?

Życie. Czym ono jest? Dla jednych to nieustanne pasmo sukcesów, poprzerywane tylko krótkimi momentami refleksji, czy poczucia pustki. Inni myślą o nim jak o serii porażek i niepowodzeń, nazywają sumą pomyłek, a czasami kojarzą je tylko z ciągłym cierpieniem. Jeszcze inni będą je utożsamiać z wyzwaniami, jakie stawia przed nimi praca, czy rozwój kariery, a z drugiej strony znajdziemy tych, dla których sensem życia jest zabawa i poszukiwanie przyjemności. Inni będą upatrywać istoty życia w miłości - do ukochanej osoby, boga, ojczyzny, przyrody, a może literatury czy filmu? Mimo to, na pewno każdy z nas na pewnym etapie życia zadawał sobie to pytanie. Czym jest życie? Dla niektórych z nas bodźcem, który sprawił, że to pytanie pojawiło się w naszych głowach były rozważania egzystencjalne, dla innych będą to bodźce zewnętrzne, jak kolejny reportaż o ofiarach odległego konfliktu zbrojnego, śmierć, czy choroba. Dla innych takim negatywnym bodźcem mogą być nieszczęścia o wiele mniejszego kalibru, lecz dotykające nas niespodziewanie często.

Niezależnie od tego, kim jesteśmy i jaki jest nasz stan posiadania, każde z nas na swojej życiowej drodze napotyka przeszkody i trudności, i właśnie to, jak radzimy sobie w tych szczególnych momentach, stanowi, w największej mierze, o tym, kim jesteśmy. Te trudne przeżycia mogą stać się solidnym fundamentem do budowania osobowości silnego i pewnego siebie człowieka.

Podstawy Zarządzania Czasem – czynne podejście do wykonywania zadań.

Osoby zorientowane na terminową  realizację celów radzą sobie z projektami ponieważ obierają CZYNNE podejście do wykonywanych działań. Pozwala to na przejęcie kontroli nad sprawami, zanim sprawy przejmą kontrolę nad nimi. Jeśli chcemy panować nad swoim czasem – jest to niezbędny krok.

Wyróżniamy 6 podstawowych zasad stosowanych przez osoby zorientowane na przyszłość i terminowe wykonywanie zadań.

  • Komunikacja
  • Dyscyplina
  • Pamięć
  • Planowanie
  • Rewizja
  • Organizacja

Kobiety w biznesie – jakie są ich mocne i słabe strony?

Nie ma co do tego wątpliwości, że występowanie kobiet na stanowiskach menadżerskich od kilku lat staje się coraz popularniejsze. Zjawisko to budzi jednak mieszane opinie wśród zarówno mężczyzn, jak i kobiet. Tematy związane z ze zmianą pozycji kobiet na rynku pracy, ich wzrost świadomości i poziomu wykształcenia, a także coraz wyższe kwalifikacje wpływa na odbiór stanowisk, które piastują. Przykładem ukazującym sporą rolę kobiet jako prywatnych właścicieli firm są wyniki z artykułu Ewy Lisowskiej (2003) w którym wynika, że aż 37% prywatnych właścicieli stanowią kobiety, a 1/3 zatrudnionych kobiet jest na stanowiskach kierowniczych. Widać tutaj wzrost udziału polskich kobiet w biznesie.

Bezpłatne szkolenie

Zapraszamy do udziału w kolejnym bezpłatnym szkoleniu otwartym "Zarządzanie i kierowanie zespołem"

Jak odróżnić przywódcę od menedżera?

Organizacje aby sprawnie funkcjonować potrzebują zarówno przywódców jak i menedżerów.

Różnica jest już widoczna w samej definicji.

Ricky W. Griffin w „Podstawach Zarządzania Organizacjami” wyjaśnia, że „Przywódcy są to osoby, które potrafią oddziaływać na zachowania innych bez potrzeby uciekania się do użycia siły, osoby akceptowane przez innych w roli przywódców natomiast Menedżer jest to ktoś, kto odpowiada  przede wszystkim  za realizację procesu  zarządzania  a zwłaszcza ktoś, kto planuje i podejmuje decyzje, organizuje, przewodzi ludziom oraz kontroluje zasoby ludzkie, finansowe, rzeczowe
i informacyjne.”

Jak zbudować zgrany zespół?

Niezależnie od tego czy podstawą twojej firmy jest praca zespołowa, czy wykonywane obowiązki mają charakter indywidualny- to pozytywne relacje interpersonalne w miejscu zatrudnienia są ważnym czynnikiem zadowolenia z pracy, i tym samym stanowią podstawę dobrze działającej organizacji.

Zatrudniaj najlepszych

Budowanie zespołu zaczyna się już na etapie rekrutacyjnym. Zadaniem osób rekrutujących jest skompletowanie zespołu w taki sposób, aby funkcjonował jak najlepiej, dlatego zatrudnienie nowego pracownika powinno być przemyślane nie tylko pod kątem cech pożądanych przez pracodawcę, ale też pod względem dopasowania do całego zespołu.

Jak przezwyciężyć lęk przed zmianą w firmie?

Obecnie, jak twierdzą niektórzy, jedyną stałą rzeczą w dzisiejszym świecie jest zmiana. Pędzący rozwój technologii, globalizacja, rosnące oczekiwania ludzi, nowe modele biznesowe- to wszystko sprawia, że świat dookoła ciągle się przeobraża. Jeżeli chcemy za nim nadążyć, będziemy musieli mierzyć się z coraz to nowymi wyzwaniami.

Zmiany gwarantują nam rozwój i umożliwiają nabywanie nowych doświadczeń. To zmiana jest siłą napędową życia i nierozłącznym elementem postępu. Jednak dla wielu z nas, myśl o wprowadzeniu w swoje życie tego, co nowe i nieznane, potrafi uruchomić samonakręcającą się karuzelę lęków.

O motywacji i antymotywacji pracowników

Każdy pracodawca, który poszerza swoją wiedzę w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi, z pewnością spotkał się z pojęciem motywacji pracowników.

Encyklopedia zarządzania tłumaczy, że: „jest to proces świadomego i celowego oddziaływania na pracowników poprzez dostarczanie środków i możliwości spełnienia ich oczekiwań w taki sposób, aby obie strony (pracodawca i pracownik) odniosły korzyści.”

Chęć wprowadzenia systemów motywacyjnych w swojej firmie to pierwszy klucz do sukcesu, ale okazuje się, że tych kluczy jest o wiele więcej i nasze działania nie zawsze są wystarczające, a czasami mogą okazać się nawet szkodliwe.

Jak pozostać zmotywowanym?

Dlaczego robisz właśnie to, co robisz?

Motywacja jest siłą napędową lub przyczyną naszych pragnień, działań i zachowań. Ostatecznie, jest to jedno wielkie „dlaczego” przyświecające wszystkiemu, co robimy.

U podstaw niezachwianej motywacji leży wiedza o tym, czego naprawdę pragniemy i bezkompromisowość w dążeniu do tego.

Niezależnie od tego, jaki jest twój cel, oto 6 sprawdzonych wskazówek, jak pozostać zmotywowanym, nawet gdy sytuacja temu nie sprzyja!

Na czym polega mentoring organizacji?

Z badań i tekstów naukowych wokół tematyki mentoringu wynika, że w zależności od różnych potrzeb wyróżnić można trzy różne formy mentoringu, tj.:

  • mentoring klasyczny (tzw. tradycyjny),  – reverse mentoring (tzw. mentoring zwrotny), 
  • intermentoring (tzw. mentoring wzajemny). 

Mentoring klasyczny polega na wprowadzaniu nowych pracowników w zasady funkcjonowania organizacji przez pracowników starszych stażem i najczęściej wiekiem [Allen, Poteet 1999]. 

Dlaczego “dlaczego” to trudne słowo?

Dlaczego akurat taki temat? Dlaczego zaczynam od pytania? I dlaczego to takie ważne?

 

Słowo “dlaczego”to nic innego jak zaimek wprowadzający pytanie, które zawiera prośbę o wyjaśnienie przedstawionej w tym pytaniu lub wynikającej z niego informacji, np. Dlaczego nie oddałeś jeszcze raportu? dlaczego spóźniłeś się do pracy?

Na jakie problemy napotykają zespoły w pracy?

Każdy, nawet najbardziej zgrany zespół na pewnych etapach pracy może napotkać na trudności. Część z grup tylko na jeden z nich, a część być może na kilka. Przyjrzyjmy się wszystkim po kolei. Są to kolejno brak zaufania wobec współpracowników, strach przed wybuchem konfliktu oraz obawy nad sposobami jego rozwiązania, brak zaangażowania w pracę grupową i dobre relacje ze współpracownikami, unikanie odpowiedzialności za nieprecyzyjnie wykonane zadania, próba szukania 'winnego' oraz brak przywiązywania wagi do rezultatów, brak motywacji aby się starać o lepsze wyniki pracy, niechęć.

Bezpłatne szkolenie Zarządzanie i Kierowanie Zespołem 09.11.2019

Dlaczego boimy się chodzić do psychologa?

W Polsce uważa się, że do psychologa chodzą tylko i wyłącznie osoby mające poważne problemy natury psychicznej, zagrażające ich życiu. I tutaj właśnie jest odpowiedz na pytanie zawarte w tytule artykułu. Opinia społeczeństwa na temat wizyt u psychologa. Kojarzą nam się z czymś złym. Te przeświadczenia mają swoje korzenie w odleglej przeszłości, kiedy psychoterapia kojarzyła się z chorobami psychicznymi. Lekarz psychiatra – leczył i przepisywał lekarstwa, a samego pacjenta często zamykano w ośrodkach psychiatrycznych. To bardzo poważny błąd, ponieważ psychiatra i psycholog to dwie różne osoby.

Bezpłatne szkolenie Trening Automotywacji

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym szkoleniu Trening Automotywacji.

Termin: 18.05.2019

Miejsce: Gdynia

Godziny: 10:00-13:00

Po co szkolić pracownika?

Jakie korzyści zyskują pracodawcy szkoląc swoich pracowników?

               Ludzie są szczególnym zasobem organizacji, ponieważ ich kompetencje, w skład których wchodzi wiedza, doświadczenia, umiejętności i zdolności, stają się zasobem o charakterze strategicznym. Zasobem, który pozwala organizacji zdobywać przewagę konkurencyjną. Inwestycja w pracowników prowadzi z jednej strony do osiągnięcia korzyści w postaci wartości dodanej do przedsiębiorstwa, a z drugiej – przynosi korzyści dla jednostki w postaci lepszego bytu, możliwości dalszego rozwoju, zadowolenia z wykonywanej pracy i podniesienia jakości życia.

Bezpłatne szkolenie Zarządzanie i Kierowanie Zespołem

Zapraszamy na nasze kolejne bezpłatne szkolenie. Szczegóły oraz formularz zgłoszenia w załącznikach.

Liczba miejsc jest ograniczona.

Agresja – jak sobie z nią radzić?

ostatnim czasie, wiele uwagi w mediach poświęca się dyskusjom nad mową nienawiści, która wypełnia naszą codzienność. Obecna jest w telewizji, prasie, internecie.

Ja w swoim artykule chciałabym pochylić się nad innym zagadnieniem związanym negatywnymi emocjami wobec drugiej osoby, a mianowicie agresją.

Czym jest agresja? Jak sobie z nią radzić? Czy karanie przyczynia się do zmniejszenia przemocy? Jeżeli nie, to czy są inne sposoby na przeciwdziałanie agresji?

Twierdzisz, że brakuje Ci czasu? Sprawdź ile nieświadomie go marnujesz.

„Bezlitosna potworność. Lecą godziny, dni, tygodnie, bez znaczenia i wagi, aż raptem sekunda i okazuje się, że nie sposób jej cofnąć, nie sposób wymazać” - Aleksander Minkowski

Czasem czasu ciągle nam za mało. Czasem czasu cofnąć by się chciało.

Zmiana siedziby

Uprzejmie informujemy, iż z dniem 01.01.2019 zmienił się adres siedziby: ul. Wały Piastowskie 1 lok. 1508, 80-855 Gdańsk