MENU

PL

Bezpłatne szkolenie - Obsługa trudnego pacjenta

Data: 21.01.2022       
godz. 19:00

Celem szkolenia jest wypracowanie umiejętności bycia pomocnym, kompetentnym, , uprzejmym, ale również asertywnym i odpornym na stres w kontakcie z trudnym Pacjentem.  

Wykład poprowadzi Maria Kotuła socjoterapeuta oraz certyfikowana rejestratorka medyczna.

Korzyści dla uczestnika jakie nabędzie, dzięki szkoleniu:

  • dowie się jak uspokoić zdenerwowanego pacjenta,
  • zdobędzie wiedzę o tym jakich błędów w komunikacji z pacjentem unikać,
  • pozna zasadę „niezapisanej tablicy” w komunikacji z trudnym pacjentem,
  • pozna model asertywnej odmowy - czyli jak stawiać granice, gdy pacjent dalej jest agresywny.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników będących w bezpośrednim kontakcie
z pacjentem. Adresaci szkolenia to: rejestratorki medyczne, asystentki stomatologiczne, higienistki stomatologiczne, pielęgniarki, opiekunowie medyczni, ratownicy medyczni.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Odbędzie się na Skype, czas trwania: 45 min.

Zapisy na wykład poprzez formularz google:

https://forms.gle/HV5pgCi3F83jyapt7


wróć