Bezpłatne szkolenie - Obsługa trudnego pacjenta
Data: 21.01.2022
godz. 19:00
Celem szkolenia jest wypracowanie umiejętności bycia pomocnym, kompetentnym, , uprzejmym, ale również asertywnym i odpornym na stres w kontakcie z trudnym Pacjentem.
Wykład poprowadzi Maria Kotuła socjoterapeuta oraz certyfikowana rejestratorka medyczna.
Korzyści dla uczestnika jakie nabędzie, dzięki szkoleniu:
- dowie się jak uspokoić zdenerwowanego pacjenta,
- zdobędzie wiedzę o tym jakich błędów w komunikacji z pacjentem unikać,
- pozna zasadę „niezapisanej tablicy” w komunikacji z trudnym pacjentem,
- pozna model asertywnej odmowy - czyli jak stawiać granice, gdy pacjent dalej jest agresywny.
Do kogo skierowane jest szkolenie?
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników będących w bezpośrednim kontakcie
z pacjentem. Adresaci szkolenia to: rejestratorki medyczne, asystentki stomatologiczne, higienistki stomatologiczne, pielęgniarki, opiekunowie medyczni, ratownicy medyczni.
Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Odbędzie się na Skype, czas trwania: 45 min.
Zapisy na wykład poprzez formularz google:
https://forms.gle/HV5pgCi3F83jyapt7