MENU

PL

Trening zarządzania i kierowania zespołem

Korzyści:

  • Oszczędność kosztów: przeszkolenie 1 pracownika to koszt 235 PLN netto
  • Wnioski i wskazówki dla przedsiębiorstwa po szkoleniu
  • Certyfikaty ukończenia szkolenia
  • Indywidualne wskazówki dla uczestników szkolenia
  • Opieka poszkoleniowa: kontakt uczestników z trenerem w ciągu miesiąca po zrealizowanym szkoleniu
  • Realizacja szkolenia w formie 80% praktyki, 20% teorii

Szczegóły projektu:

  1. Szkolenia realizowane są z projektu: "Projekt Nowe Perspektywy, czyli rozwój małych, średnich i dużych przedsiębiorstw w latach 2019-2022".
  2. Celem projektu jest podniesienie umiejętności zarządzania wśród mikro, małych, średnich
    i dużych przedsiębiorstw.
  3. Projektem objęte są przedsiębiorstwa mające swą siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polski.
  4. Koszt szkolenia Trening Zarządzania i Kierowania Zespołem 1 dzień (8 h zegarowych) wynosi 3900 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), z dofinansowaniem 2350 PLN netto cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
  5. Koszt szkolenia Trening Zarządzania i Kierowania Zespołem 2 dni  (2 x 8 h zegarowych) wynosi 7500 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), z dofinansowaniem 3900 PLN netto cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
  6. Koszty poszczególnych szkoleń dotyczą całej grupy – max 10 osób. Każdy kolejny uczestnik to 235 PLN netto (szkolenie jednodniowe) oraz 390 PLN netto (szkolenie dwudniowe).
  7. Przedsiębiorstwa, które zgłoszą uczestnictwo w 3 lub więcej szkoleniach (o tej samej bądź różnej tematyce) obowiązuje dodatkowe dofinansowanie -10%.
  8. Projekt trwa od 01.09.2019 do 31.12.2019 lub do wyczerpania miejsc w projekcie.
  9. Szkolenia należy zrealizować najpóźniej do 31.05.2020.
  10. Miejsce szkolenia – do uzgodnienia, salę wraz z rzutnikiem zapewnia Zamawiający.
  11. Szkolenie nie są realizowane na terenie woj. podkarpackiego, małopolskiego, świętokrzyskiego i lubelskiego.
  12. Realizacja – przedsiębiorstwa zainteresowane projektem prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia do projektu. Na jego podstawie zostanie przygotowana umowa.

Cele szkolenia:

  • Usprawnienie procesów zarządzania w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
  • Weryfikacja umiejętności zarządzania poszczególnych uczestników szkolenia
  • Analiza procesu zarządzania – wnioski i sugestie po szkoleniu
  • Wypracowanie umiejętności określania celów, planowania i delegowania zadań
  • Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu kierowania zespołem

Moduły szkolenia:

WPROWADZENIE

  • Określenie potrzeb uczestników szkolenia
  • Ćwiczenia wprowadzające
  • Analiza umiejętności interpersonalnych poszczególnych uczestników szkolenia
  • Kluczowe kompetencje

KOMUNIKACJA I AUTOREZENTACJA W PROCESIE ZARZĄDZANIA

  • Czym jest komunikacja?
  • Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
  • Reguła pierwszego wrażenia oraz trening
  • Autoprezentacja
  • Praktyczne znaczenie gestów: wykorzystanie do sytuacji biznesowych w sprzedaży, komunikacji między pracownikami oraz w zarządzaniu
  • Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
  • Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
  • Parafrazowanie oraz dowartościowywanie rozmówcy
  • Trening aktywnego słuchania
  • Skuteczne przekazywanie informacji i komunikacja w grupie – trening
  • Znaczenie tonu głosu
  • Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu komunikacji

 

 MOTYWACJA PRACOWNIKÓW

  • Czym jest motywacja?
  • Teorie motywacyjne i ich zastosowanie w praktyce
  • Pozapłacowe motywatory pracowników – ranking
  • Case study – trening motywacji pracowników – analiza i wnioski

SYSTEM OCENY PRACOWNICZEJ

  • Metody oceny pracowniczej – wady i zalety
  • SOOP – określenie metod i technik w zależności od organizacji
  • Błędy popełniane w ocenie pracowniczej
  • Przygotowanie pracowników do wdrożenia systemu ocen
  • Indywidualny trening prowadzenia rozmowy oceniającej uczestników szkolenia

DELEGOWANIE ZADAŃ

  • Umiejętność delegowania zadań
  • Błędy w delegowaniu i bariery
  • Praktyczne wskazówki dotyczące asertywności w delegowaniu zadań
  • Wyznaczanie celu dla pracowników

ZARZĄDZANIE GRUPĄ I SYTUACJE TRUDNE

  • Symulacje zarządzania i kierowania zespołem – analiza i indywidualne wnioski
  • Metody prowadzenia rozmów oceniających z elementami motywacji
  • Trening sytuacji trudnych uczestników szkolenia – analiza i indywidualne wnioski

wróć