MENU

PL

Trening wystąpień publicznych

Korzyści:

  • Oszczędność kosztów: przeszkolenie 1 pracownika to koszt 190 PLN netto
  • Wnioski i wskazówki dla przedsiębiorstwa po szkoleniu
  • Certyfikaty ukończenia szkolenia
  • Indywidualne wskazówki dla uczestników szkolenia
  • Opieka poszkoleniowa: kontakt uczestników z trenerem w ciągu miesiąca po zrealizowanym szkoleniu
  • Realizacja szkolenia w formie 80% praktyki, 20% teorii

Szczegóły projektu:

  1. Celem projektu jest podniesienie umiejętności prowadzenia wystąpień publicznych wśród mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw.
  2. Projektem objęte są przedsiębiorstwa mające swą siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polski.
  3. Koszt szkolenia Trening Wystąpień Publicznych 1 dzień (8 h zegarowych) wynosi 3500 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), z dofinansowaniem 1900 PLN netto cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
  4. Koszt szkolenia Trening Wystąpień Publicznych 2 dni (16 h zegarowych) wynosi 6900 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), z dofinansowaniem 3500 PLN netto cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
  5. Koszty poszczególnych szkoleń dotyczą całej grupy – max 10 osób. Każdy kolejny uczestnik to 190 PLN netto.
  6. Przedsiębiorstwa, które zgłoszą uczestnictwo w 4 lub więcej szkoleniach (o tej samej bądź różnej tematyce) obowiązuje dodatkowe dofinansowanie -10%.
  7. Projekt trwa od 01.08.2018 do 31.12.2018 lub do wyczerpania miejsc w projekcie.
  8. Szkolenia należy zrealizować najpóźniej do 31.03.2019.
  9. Miejsce szkolenia –salę wraz z rzutnikiem zapewnia Zamawiający.
  10. Realizacja – przedsiębiorstwa zainteresowane projektem prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia do projektu. Na jego podstawie zostanie przygotowana umowa.

Cele szkolenia:

  • Usprawnienie procesów prowadzenia wystąpień publicznych w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
  • Weryfikacja umiejętności prowadzenia wystąpień publicznych poszczególnych uczestników szkolenia
  • Wypracowanie umiejętności wystąpień publicznych
  • Poznanie praktycznych wskazówek radzenia z grupą oraz tremy

Program szkolenia:

WPROWADZENIE

  • Określenie potrzeb uczestników szkolenia
  • Ćwiczenia wprowadzające
  • Analiza umiejętności interpersonalnych poszczególnych uczestników szkolenia
  • Kluczowe kompetencje

KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA

  • Czym jest komunikacja?
  • Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
  • Reguła pierwszego wrażenia oraz trening
  • Autoprezentacja
  • Praktyczne znaczenie gestów w wystąpieniach publicznych
  • Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
  • Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
  • Parafrazowanie oraz dowartościowywanie słuchaczy
  • Trening aktywnego słuchania
  • Skuteczne przekazywanie informacji do grupy słuchaczy – trening
  • Znaczenie tonu głosu
  • Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu komunikacji

WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

  • Przygotowanie wystąpienia
  • Narzędzia wspierające
  • Skupienie na sobie uwagi słuchaczy
  • Budowanie relacji z publicznością
  • Kontakt wzrokowy i optimum dystansu
  • Podtrzymywanie zainteresowania
  • Odpowiedni przekaz marketingowy – optimum słów, dobór prezentacji, marketingowe podtrzymywanie uwagi
  • Czcionki szeryfowe i bezszeryfowe i wpływ na kanał wzrokowy
  • Trudne sytuacje i słuchacze w trakcie prezentacji
  • Sposoby na pozbycie się tremy przed wystąpieniem
  • Odpowiednia postawa ciała, mimika i gestykulacja
  • Indywidualne treningi z użyciem kamery – analiza mocnych i słabych stron

Dokumenty do pobrania:


wróć