Trener wewnętrzny
Kim jest trener wewnętrzny firmy?
Trener wewnętrzny to nasza nowa usługa, stworzona głównie z myślą o naszych stałych klientach jak i tych, którzy jeszcze nie skorzystali z usług Perspecty. Program jest odpowiednikiem trenera wewnętrznego firmy, ponieważ pozwala na przeprowadzanie szkoleń z równie dużą częstotliwością jednocześnie zmniejszając koszty dokształcania personelu.
Usługa przede wszystkim pozwala na zwiększenie efektywności pracy oraz kwalifikacji pracowników poprzez poszerzanie ich wiedzy oraz rozszerzanie ich umiejętności praktycznych. Z pomocą naszych szkoleń możesz zbudować zgrany, bezkonfliktowy zespół, którego fundamenty będą opierać się na zorganizowaniu i wzajemnej motywacji.
Na naszych szkoleniach dowiesz się jak skutecznie zarządzać pracownikami, jak organizować czas pracy czy umiejętnie delegować zadania. Usługa polega na wykupieniu pakietu szkoleń, które możesz zrealizować w wybranym przez Ciebie terminie w ciągu całego roku. Naszym klientom dajemy dowolność w zakresie wyboru tematyki szkoleń, jak również oferujemy indywidualizację zakresu szkoleń.
Korzyści:
- Oszczędność kosztów
Pakiet szkoleń działa na zasadzie „im więcej kupisz, tym mniej zapłacisz”. Wraz zwiększaniem ilości kupowanych szkoleń ich koszt jednostkowy maleje, dlatego jeżeli regularnie szkolisz swoich pracowników nasz pakiet jest skierowany właśnie do Ciebie;
- Dowolność
To ty decydujesz kiedy chcesz wykorzystać wykupione szkolenia w ciągu całego roku. Równocześnie do Ciebie należy również wybór szkoleń z naszej oferty;
- Indywidualizacja
Masz również możliwość dopasowania programu szkoleń do rodzaju działalności, dzięki czemu uszczegóławiasz swoją wiedzę;
- Współpraca z doświadczoną firmą
Perspecta jest firmą o dużym doświadczeniu w branży, z której usług korzystają znaczące
na polskim rynku przedsiębiorstwa. Zaufaj nam i ty;
- Szeroki zakres wyboru tematyki szkoleń;
Oferta daje Ci możliwość wyboru spośród szkoleń, które przedstawia poniższa tabela:
Nazwa szkolenia |
Najważniejsze punkty szkolenia |
Komunikacja |
|
Techniki sprzedaży i obsługi klienta |
|
Telefoniczna obsługa klienta
|
|
Negocjacje |
|
Zarządzanie czasem |
|
Zarządzanie i kierowanie zespołem Motywacja |
|
Zarządzanie projektami |
|
Asertywność w biznesie |
|
Wystąpienia publiczne |
|
CENNIK |
|
Pakiet |
Koszt |
3 szkolenia |
2 300 netto/ szkolenie |
4 – 5 szkoleń |
2 100 netto/ szkolenie |
6 – 10 szkoleń |
1 800 netto/ szkolenie |
Dokumenty do pobrania: