MENU

PL

Trener wewnętrzny

Kim jest trener wewnętrzny firmy?

Trener wewnętrzny to nasza nowa usługa, stworzona głównie z myślą o naszych stałych klientach jak i tych, którzy jeszcze nie skorzystali z usług Perspecty. Program jest odpowiednikiem trenera wewnętrznego firmy, ponieważ pozwala na przeprowadzanie szkoleń z równie dużą częstotliwością jednocześnie zmniejszając koszty dokształcania personelu.

Usługa przede wszystkim pozwala na zwiększenie efektywności pracy oraz kwalifikacji pracowników poprzez poszerzanie ich wiedzy oraz rozszerzanie ich umiejętności praktycznych. Z pomocą naszych szkoleń możesz zbudować zgrany, bezkonfliktowy zespół, którego fundamenty będą opierać się na zorganizowaniu i wzajemnej motywacji.

Na naszych szkoleniach dowiesz się jak skutecznie zarządzać pracownikami, jak organizować czas pracy czy umiejętnie delegować zadania. Usługa polega na wykupieniu pakietu szkoleń, które możesz zrealizować w wybranym przez Ciebie terminie w ciągu całego roku. Naszym klientom dajemy dowolność w zakresie wyboru tematyki szkoleń, jak również oferujemy indywidualizację zakresu szkoleń.

 

Korzyści:

  • Oszczędność kosztów

Pakiet szkoleń działa na zasadzie „im więcej kupisz, tym mniej zapłacisz”. Wraz zwiększaniem ilości kupowanych szkoleń ich koszt jednostkowy maleje, dlatego jeżeli regularnie szkolisz swoich pracowników nasz pakiet jest skierowany właśnie do Ciebie;

  • Dowolność

To ty decydujesz kiedy chcesz wykorzystać wykupione szkolenia w ciągu całego roku. Równocześnie do Ciebie należy również wybór szkoleń z naszej oferty;

  • Indywidualizacja

Masz również możliwość dopasowania programu szkoleń do rodzaju działalności, dzięki czemu uszczegóławiasz swoją wiedzę;

  • Współpraca z doświadczoną firmą

Perspecta jest firmą o dużym doświadczeniu w branży, z której usług korzystają znaczące
na polskim rynku przedsiębiorstwa. Zaufaj nam i ty;

  • Szeroki zakres wyboru tematyki szkoleń;

Oferta daje Ci możliwość wyboru spośród  szkoleń, które przedstawia poniższa tabela:

Nazwa szkolenia

Najważniejsze punkty szkolenia

Komunikacja

  • Czym jest komunikacja?;
  • Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę;
  • Praktyczne znaczenie gestów: wykorzystanie do sytuacji biznesowych;
  • Kreatywność w zespole – gra szkoleniowa;
  • Trening budowania pewności siebie w zespole pracowników;
  • Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu komunikacji.

Techniki sprzedaży i obsługi klienta

  • Komunikacja i autoprezentacja w sprzedaży;
  • Wywieranie wpływu i język korzyści;
  • Techniki sprzedaży i obsługi klienta.

Telefoniczna obsługa klienta

 

  • Komunikacja w obsłudze klienta;
  • Wywieranie wpływu i język korzyści;
  • Telefoniczna obsługa klienta;
  • Techniki obsługi klienta i klient zdenerwowany.

Negocjacje

  • Komunikacja i autoprezentacja;
  • Wprowadzenie do negocjacji;
  • Techniki negocjacyjne;
  • Asertywność;
  • Wywieranie wpływu.

Zarządzanie czasem

  • Wyznaczanie celu;
  • Efektywne planowanie;
  • Reguły efektywnej pracy.

Zarządzanie i kierowanie zespołem

Motywacja

  • Komunikacja i autoprezentacja w procesie zarządzania;
  • Motywacja pracowników;
  • System oceny pracowniczej;
  • Delegowanie zadań;
  • Zarządzanie grupą i sytuacje trudne.

Zarządzanie projektami

  • Organizacja projektu;
  • Zespół projektowy;
  • Zarządzanie kosztami;
  • Realizacja, kontrola i zakończenie projektu.

Asertywność w biznesie

  • Komunikacja i autoprezentacja;
  • Asertywność;
  • Wywieranie wpływu.

Wystąpienia publiczne

  • Komunikacja werbalna i niewerbalna;
  • Autoprezentacja;
  • Wizerunek w wystąpieniach publicznych;
  • Przygotowanie prezentacji;
  • Sylwetka prowadzącego a publiczność;
  • Sytuacje kryzysowe.

 

 

CENNIK

Pakiet

Koszt

3 szkolenia

2 300 netto/ szkolenie

4 – 5 szkoleń

2 100 netto/ szkolenie

6 – 10 szkoleń

1 800 netto/ szkolenie

Dokumenty do pobrania: