Ocena Pracownicza

Korzystając z Oceny Pracowniczej otrzymują Państwo:

  • Wiarygodne informacje dotyczących osiąganych efektów
  • Diagnozę kwalifikacji i kompetencji Pracowników
  • Określenie potrzeb szkoleniowych
  • Dane będące podstawą do określenia płac i premii
  • System umożliwiający monitorowanie efektywności pracy
  • Wzrost poziomu skutecznej komunikacji w zespole

Realizacja Systemu Okresowych Ocen Pracowniczych

  1. Analiza kultury organizacyjnej oraz istniejącego SOOP jeśli taki istnieje.
  2. Opracowanie Systemu Okresowych Ocen Pracowniczych – określenie kryteriów oraz narzędzi oceny.
  3. Wprowadzenie pracowników do nowych działań organizacyjnych – szkolenia dla osób ocenianych oraz oceniających.

 Ocena 360 stopni

  • Narzędzie do zbierania informacji na temat pracownika przez przełożonych, podwładnych oraz współpracowników
  • Dostarcza danych z różnych źródeł tworząc łącznie obiektywny obraz pracownika
  • Zwiększa motywację do samodoskonalenia się oraz realizacji
  • Wspiera System Okresowych Ocen Pracowniczych
  • Usprawnia wprowadzanie zmian w organizacji

Etapy Realizacji Oceny 360 stopni

  1. Określenie celu metody oceny 360 stopni.
  2. Sprecyzowanie obszarów pracy i zachowania, których udzielane informacje zwrotne będą dotyczyć.
  3. Dopasowanie metod zbierania analizy i prezentacji danych do kultury organizacyjnej.
  4. Opracowanie programu wdrażania.
  5. Monitorowanie i ocena programu.

 

Zapraszamy do Współpracy

Możliwość komentowania jest wyłączona.