MENU

PL

Szkolenia dofinansowane

Szkolenia dofinansowane są ogólnodostępne. Mogą z nich skorzystać firmy, organizacje, instytucje publiczne, a także fundacje, które prowadzą swoją działalność na obszarze Polski.Szkolenia dofinansowane są skierowane do osób, które chcą podnieść swoje kwalifikacje i dostosować je do zmieniających się na rynku wymagań.

Jakie szkolenia dofinansowane proponujemy?

W ofercie naszej firmy znajduje się szeroki wybór szkoleń dofinansowanych. Poza szkoleniami sprzedażowymi, proponujemy dofinansowane szkolenia z zakresu zarządzania, rozwoju, telefonicznej obsługi klienta oraz komunikacji w zespole. Wszystkie zajęcia są prowadzone przez wysoce wykwalifikowanych instruktorów z wieloletnim praktycznym doświadczeniem, przy wykorzystaniu różnych metod aktywizacji uczestników.

Na dzień 19.07.2017 wykorzystanych zostało już 97% projektu. Czekamy na Państwa ostatnie zgłoszenia.

Trening zarządzania projektami

Cele szkolenia

  • Usprawnienie procesów zarządzania projektami w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
  • Nabycie podstawowej wiedzy na temat zarządzania projektem
  • Weryfikacja umiejętności zarządzania
  • Poznanie praktycznych wskazówek zarządzania projektami

Dokumenty do pobrania:

Trening zarządzania czasem

Cele szkolenia:

  • Usprawnienie procesów zarządzania w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
  • Weryfikacja umiejętności zarządzania poszczególnych uczestników szkolenia
  • Analiza procesu zarządzania – wnioski i sugestie po szkoleniu
  • Wypracowanie umiejętności określania celów, planowania i delegowania zadań
  • Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu kierowania zespołem

Dokumenty do pobrania:

Trening zarządzania i kierowania zespołem

Cele szkolenia:

  • Usprawnienie procesów zarządzania w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
  • Weryfikacja umiejętności zarządzania poszczególnych uczestników szkolenia
  • Analiza procesu zarządzania – wnioski i sugestie po szkoleniu
  • Wypracowanie umiejętności określania celów, planowania i delegowania zadań
  • Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu kierowania zespołem

Dokumenty do pobrania:

Projekt trening wystąpień publicznych

CELE SZKOLENIA:

  • Usprawnienie procesów prowadzenia wystąpień publicznych w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
  • Weryfikacja umiejętności prowadzenia wystąpień publicznych poszczególnych uczestników szkolenia
  • Wypracowanie umiejętności wystąpień publicznych
  • Poznanie praktycznych wskazówek radzenia z grupą oraz tremy

Dokumenty do pobrania:

Trening komunikacji w zespole
CELE SZKOLENIA
  • Usprawnienie procesów komunikacji w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
  • Weryfikacja procesów komunikacyjnych uczestników szkolenia 
  • Analiza procesu komunikacji w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
  • Wypracowanie umiejętności komunikacyjnych
  • Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu komunikacji i współpracy w grupie

Dokumenty do pobrania:

Trening technik sprzedaży i obsługi klienta
CELE SZKOLENIA
  • Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
  • Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia 
  • Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
  • Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
  • Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
  • Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami

Dokumenty do pobrania:

Trening telefonicznej obsługi klienta
CELE SZKOLENIA:
  • Usprawnienie procesów telefonicznej obsługi klienta w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
  • Weryfikacja umiejętności obsługi klienta poszczególnych uczestników szkolenia
  • Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
  • Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
  • Wypracowanie umiejętności obsługi klienta
  • Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami

Dokumenty do pobrania: