MENU

PL

Trening zarządzania projektami

Cele szkolenia

  • Usprawnienie procesów zarządzania projektami w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
  • Nabycie podstawowej wiedzy na temat zarządzania projektem
  • Weryfikacja umiejętności zarządzania
  • Poznanie praktycznych wskazówek zarządzania projektami
Trening zarządzania czasem

Cele szkolenia:

  • Usprawnienie procesów zarządzania w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
  • Weryfikacja umiejętności zarządzania poszczególnych uczestników szkolenia
  • Analiza procesu zarządzania – wnioski i sugestie po szkoleniu
  • Wypracowanie umiejętności określania celów, planowania i delegowania zadań
  • Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu kierowania zespołem
Trening zarządzania i kierowania zespołem

Cele szkolenia:

  • Usprawnienie procesów zarządzania w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
  • Weryfikacja umiejętności zarządzania poszczególnych uczestników szkolenia
  • Analiza procesu zarządzania – wnioski i sugestie po szkoleniu
  • Wypracowanie umiejętności określania celów, planowania i delegowania zadań
  • Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu kierowania zespołem
Projekt trening wystąpień publicznych

CELE SZKOLENIA:

  • Usprawnienie procesów prowadzenia wystąpień publicznych w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
  • Weryfikacja umiejętności prowadzenia wystąpień publicznych poszczególnych uczestników szkolenia
  • Wypracowanie umiejętności wystąpień publicznych
  • Poznanie praktycznych wskazówek radzenia z grupą oraz tremy
Trening komunikacji w zespole
CELE SZKOLENIA
  • Usprawnienie procesów komunikacji w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
  • Weryfikacja procesów komunikacyjnych uczestników szkolenia 
  • Analiza procesu komunikacji w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
  • Wypracowanie umiejętności komunikacyjnych
  • Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu komunikacji i współpracy w grupie
Trening technik sprzedaży i obsługi klienta
CELE SZKOLENIA
  • Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
  • Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia 
  • Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
  • Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
  • Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
  • Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami
Trening telefonicznej obsługi klienta
CELE SZKOLENIA:
  • Usprawnienie procesów telefonicznej obsługi klienta w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
  • Weryfikacja umiejętności obsługi klienta poszczególnych uczestników szkolenia
  • Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
  • Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
  • Wypracowanie umiejętności obsługi klienta
  • Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami