MENU

PL

Trening technik sprzedaży i obsługi klienta

Korzyści udziału w szkoleniach dofinansowanych

  • Oszczędność kosztów: przeszkolenie 1 pracownika to koszt 190 PLN netto
  • Wnioski i wskazówki dla przedsiębiorstwa po szkoleniu
  • Certyfikaty ukończenia szkolenia
  • Indywidualne wskazówki dla uczestników szkolenia 
  • Opieka poszkoleniowa: kontakt uczestników z trenerem w ciągu miesiąca po zrealizowanym szkoleniu
  • Realizacja szkolenia w formie 80% praktyki, 20% teorii

Szczegóły Projektu

  1. Celem projektu jest podniesienie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta wśród mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw. 
  2. Projektem objęte są przedsiębiorstwa mające swą siedzibę na terenie Rzeczpospolitej Polski.
  3. Koszt szkolenia Trening Technik Sprzedaży i Obsługi Klienta 1 dzień (8 h zegarowych) wynosi 3500 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), z dofinansowaniem 1900 PLN netto cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników). 
  4. Koszt szkolenia Trening Technik Sprzedaży i Obsługi Klienta 2 dni (16 h zegarowych) wynosi 6900 PLN cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników), z dofinansowaniem 3500 PLN netto cała grupa (nie więcej niż 10 uczestników).
  5. Koszty poszczególnych szkoleń dotyczą całej grupy – max 10 osób. Każdy kolejny uczestnik to 190 PLN netto.
  6. Przedsiębiorstwa, które zgłoszą uczestnictwo w 4 lub więcej szkoleniach (o tej samej bądź różnej tematyce) obowiązuje dodatkowe dofinansowanie -10%.
  7. Projekt trwa od 01.08.2018 do 31.12.2018 lub do wyczerpania miejsc w projekcie.
  8. Szkolenia należy zrealizować najpóźniej do 31.03.2019.
  9. Miejsce szkolenia –salę wraz z rzutnikiem zapewnia Zamawiający.
  10. Realizacja – przedsiębiorstwa zainteresowane projektem prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia do projektu. Na jego podstawie zostanie przygotowana umowa.

Program Szkolenia: Trening Technik Sprzedaży i Obsługi Klienta

CELE SZKOLENIA
  • Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
  • Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia 
  • Analiza procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie – wnioski i sugestie po szkoleniu
  • Bezpłatna analiza jakości obsługo klienta/ sprzedaży przed szkoleniem – wnioski i sugestie omawiane podczas szkolenia
  • Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
  • Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu sprzedaży i negocjacji z klientami
WPROWADZENIE
  • Określenie potrzeb uczestników szkolenia
  • Ćwiczenia wprowadzające
  • Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
  • Weryfikacja działań sprzedażowych – wyznaczenie elementów do poprawy
  • Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja
KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA W SPRZEDAŻY
  • Czym jest komunikacja?
  • Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
  • Reguła pierwszego wrażenia oraz trening
  • Autoprezentacja
  • Praktyczne znaczenie gestów w sprzedaży
  • Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
  • Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
  • Parafrazowanie oraz dowartościowywanie klienta
WYWIERANIE WPŁYWU I JĘZYK KORZYŚCI
  • Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności
  • Słowa kluczowe w sprzedaży
  • Język korzyści C-Z-K oraz C-K
TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
  • Podział klientów i zasady dopasowania kanału komunikacyjnego
  • Klient zmotywowany vs niezmotywowany
  • Zwroty zakazane w rozmowach handlowych
  • Budowanie pozytywnego nastawienia w procesie sprzedaży – trening budowania pewności siebie
  • Pięć etapów procesu sprzedaży
  • Reguła 80/10/10
  • Reguła 4T
  • Lejek sprzedaży
  • Najczęstsze obiekcje klientów 
  • Przekształcanie negatywnych komunikatów na pozytywy
  • Praktyczne techniki negocjacyjne w sprzedaży
  • Klient zdenerwowany i reklamacje
  • Metoda ASAP
  • Trening technik sprzedaży uczestników szkolenia – analiza i wnioski

Notatka Trenerska: Katarzyna Kocur

Absolwentka Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej o specjalizacjach: Psychologia Organizacji oraz Zarządzania, Psychologia Marketingu i Konsumenta oraz Interwencja Kryzysowa. Obecnie kończy doktorat z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Wiedzę teoretyczną poszerzyła na licznych szkoleniach m.in. – Autoprezentacja i Komunikacja, Negocjacje, Perswazja i Wywieranie Wpływu, Asertywność, Profesjonalna Obsługa Klienta, Zarządzanie i Kierowanie Zespołem. 

Trener z 14 letnim doświadczeniem. Pierwsze doświadczenie zdobyła w jednej z wiodących firm logistycznych w woj. pomorskim. Przeprowadziła kilkadziesiąt procesów rekrutacyjnych na stanowiska średniego i wyższego szczebla, organizowała i prowadziła szkolenia dla nowych pracowników z zakresu podnoszenia kwalifikacji umiejętności miękkich, tworzyła badania satysfakcji klientów oraz badania satysfakcji pracowniczej.

Kolejne doświadczenie zdobyła pracując przez kilka lat w firmie doradztwa personalnego, gdzie jako psycholog pełniła funkcję Doradcy Personalnego oraz Kierownika Biura. Tworzyła i realizowała projekty szkoleniowe, projekty rekrutacyjne oraz badania marketingowe. Pomysłodawczyni dni otartych dla osób bezrobotnych mogących bezpłatnie wzmocnić swój wizerunek i kwalifikacje w oczach przyszłych pracodawców. Realizowała projekty dla takich firm jak m.in.: VELFAC, Allcon, Eurostyl, Pipelife, Porta. W ramach projektu zwolnień monitorowanych dla sektora stoczniowego pełniła funkcję Kierownika Projektu w oddziale – przeprowadzonych ponad 2000 godzin spotkań doradczych i szkoleniowych z zakresu umiejętności interpersonalnych. 

Dyrektor firmy PERSPECTA zajmującej się szkoleniami, doradztwem personalnym oraz badaniami marketingowymi. Firma została założona w oparciu o wcześniejsze doświadczenia i oczekiwania Klientów, którzy cenią sobie szybkość realizacji oraz przygotowywanie usług dopasowywanych do potrzeb. Na co dzień zajmuje się koordynacją pracy firmy, prowadzeniem projektów szkoleniowych, audytów personalnych, działań rekrutacyjnych i marketingowych. Pomysłodawczyni szkoleń otwartych, w których wziąć udział mogą zarówno wydelegowani pracownicy, jak również osoby prywatne chcące podnieść swoje kompetencje. 

Realizuje szkolenia m.in. z zakresu: komunikacja, autoprezentacja, asertywność, pewność siebie, wywieranie wpływu, zarządzanie i kierowanie zespołem, negocjacje, motywowanie, delegowanie, zarządzanie sobą w czasie, zarządzanie projektami, profesjonalna obsługa klienta, ABC przedsiębiorczości, przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej, marketing. Ilość godzin zrealizowanych szkoleń to ponad 9500.  

Przykłady projektów:  All4Office, YES, SKOK, Washmaster, Plast Team Lego, Accor Hotels, Urząd Marszałkowski, Polsko Japońska Szkoła Technik Komputerowych, Służba Więzienna, Urząd Pracy Gdynia, Mondi Świecie, Wibo kosmetyki, Neckermann Polska, Femax, Scandic Hotels, Warbud S.A., Cukiernie SOWA, Drobex, JFC Polska.

Szkolenia realizuje zawsze w oparciu o potrzeby uczestników. 

Kluczowe kompetencje trenera: wysoka kultura osobista, komunikatywność, otwartość, etyka w działaniu, wiedza, elastyczność w odniesieniu do uczestników szkoleń, zaangażowanie, dynamika. 

Wybrane referencje

„Wykwalifikowana kadra oraz jakość świadczonych usług świadczą o wysokim poziomie i profesjonalizmie. Mając dobre doświadczenia ze współpracy z firmą PERSPECTA rekomendujemy ją jako rzetelnego partnera świadczącego usługi szkoleniowe”.

Krzysztof Piątek, Prezes

„Trener Pani Katarzyna Kocur solidnie przygotowała i przeprowadziła szkolenie. Dzięki doświadczeniu pracy z grupą potrafiła w sposób elastyczny odpowiadać na potrzeby uczestników”. 

Magdalena Kościuk, Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji

„Szkolenia łączyły w sobie elementy wykładu, dyskusji, jak również coachingu, angażując w ten sposób wszystkich uczestników. Profesjonalizm trenerki zasługuje na wysoką ocenę. Szkolenia zostały przeprowadzone zgodnie z założeniami projektu, a Pani trenerka służyła pomocą i wiedzą również po zakończonych zajęciach. "

Anna Szulc, Członek Zarządu

„Wykładowca pani Katarzyna Kocur, dostarczyła informacje wykazując teoretyczną i praktyczną znajomość skomplikowanych tematów. Dzięki zaś stworzeniu odpowiedniej atmosfery w czasie szkolenia, zrobiła to w sposób interesujący, co bardzo ułatwiło przyswojenie nowej wiedzy dla nas.” 

Krzysztof Sieklucki, Manager Strategiczny


wróć