MENU

PL

SZKOLENIA HANDLOWE/SPRZEDAŻOWE

Pozytywny wizerunek firmy jest podstawą do utrzymania prawidłowych relacji z konsumentem. Obecnie należy zadbać nie tylko o najwyższą jakość produktów czy usług, ale również o poziom jakości obsługi Klienta. Sposób komunikacji z odbiorcami powinien zostać odpowiednio przepracowany, aby stał się skuteczny. Celem warsztatów jest przeszkolenie uczestników z zakresu zarządzania relacjami z Klientem według obowiązujących standardów.

Nasza firma jest liderem w branży szkoleniowej, od lat zajmujemy się przeprowadzaniem profesjonalnych warsztatów dla handlowców. Oferujemy szeroki zakres tematyczny szkoleń – od technik sprzedaży i obsługi Klienta, po telefoniczną konsultację, a nawet pracę z trudnym Klientem.  Zespół  PERSPECTA, który ma siedzibę w Gdańsku, tworzą wysoko wykwalifikowani specjaliści, którzy, oprócz solidnej wiedzy teoretycznej, posiadają ogromne doświadczenie. Swoją wieloletnią praktykę zdobywali w renomowanych firmach.

Szkolenia realizujemy na terenie całego kraju, a miejsce oraz terminy spotkań ustalamy wspólnie z Klientem. Tym, którzy realizują cykliczne spotkania, gwarantujemy korzystne rabaty.

Poznaj zalety szkoleń sprzedażowych organizowanych przez PERSCPECTA

Niebywałe korzyści dla uczestników spotkań przynosi prowadzenie szkoleń handlowych w układzie zamkniętym. Przede wszystkim mamy możliwość, aby przygotować program warsztatów pod konkretne wymagania Klienta i jego pracowników, a tematyka może zostać maksymalnie dostosowana do pracy w danej branży. Część praktyczna spotkania zależy od przebiegu szkolenia, specyfiki firmy oraz postawy uczestników – możemy ją na bieżąco przekształcać. Warsztaty mają charakter głównie praktyczny. Poświęcamy 20% czasu na teorię, a dalej realizujemy konkretne zadania lub analizy przypadków. Ponadto, umożliwiamy dostęp do najnowocześniejszych technik i narzędzi szkoleniowych. Organizowane przez naszą firmę szkolenia sprzedażowe kończą się uzyskaniem imiennego certyfikatu przez wszystkich uczestników.

Najważniejszymi celami osiąganymi poprzez szkolenia dla handlowców są:

  • udoskonalenie procesów sprzedaży i obsługi,
  • sprawdzenie uczestników szkoleniapod kątem umiejętności sprzedaży,
  • wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta – również telefonicznej,
  • przyswojenie praktycznych wskazówek od osób z dużym doświadczeniem w branży,
  • poznanie zasad nie tylko komunikacji werbalnej, ale również niewerbalnej,
  • wypracowanie umiejętności rozpoznawania potrzeb i oczekiwań rozmówców,
  • zapoznanie się z typologią oraz psychologią klienta,
  • umiejętność formułowania i dystrybuowania profesjonalnej oferty,
  • nabycie umiejętności stosowania argumentów oraz technik perswazyjnej komunikacji,
  • zdobycie umiejętności radzenia sobie z „trudnym” Klientem,
  • zdobycie umiejętności prowadzenia rozmów reklamacyjnych i postępowania w sytuacjach konfliktowych.

Szkoleniowcy pracujący w naszej firmie to wykwalifikowane osoby, które znają ciekawe sposoby na przekazanie wiedzy. Korzystają przy tym z nowatorskich rozwiązań, aby jak najszerzej zobrazować omawiane zagadnienie. W swojej pracy wykorzystują m.in. prezentacje multimedialne, case studies, indywidualne doradztwo, gry symulacyjne, ćwiczenia, testy psychologiczne, scenki, psychodramy, dyskusje. Każda z wymienionych technik szkoleniowych realizuje inne cele. W połączeniu otrzymujemy profesjonalne warsztaty, które są w stanie sprostać wymaganiom nawet najbardziej wymagającego Klienta.

Moduły szkoleń dla handlowców

  • Dla zobrazowania wykonywanych przez nas działań, przedstawiamy przykładowe moduły do wyboru.
  • Warsztaty z technik sprzedaży i obsługi Klienta możemy podzielić następująco:

WPROWADZENIE

  • Określenie potrzeb uczestników szkolenia
  • Ćwiczenia wprowadzające
  • Aktualne standardy handlu internetowego - weryfikacja

HANDEL INTERNETOWY

  • Definicja handlu internetowego,
  • Wprowadzenie do handlu w sieci oraz jego rodzaje
  • Zastosowanie E-Commerce jako głównego kierunku w rozwoju firm
  • Sprzęt i oprogramowanie do realizacji witryny sklepu Internetowego
  • Narzędzia do efektywnej sprzedaży w Internecie

PRAWO I INTERNET

  • Wprowadzenie do kwestii prawnie związanych z Internetem
  • Prawo własności intelektualnej
  • Prawo autorskie, znaki towarowe i patenty
  • Regulamin stron internetowych
  • Polityka cookies oraz polityka prywatności
  • Rejestracja GOIDO
  • polityka zwrotów

PRODUKT I ANALIZA RYNKU

  • Sprzedawany produkt i jego dystrybucja
  • Określenie swojego klienta: B2B, B2C, C2C
  • Trendy sprzedaży i zainteresowanie tematyką
  • Google AdPlaner,
  • Porównywarki cen

MARKETING INTERNETOWY ORAZ PROMOCJA PRODUKTU ON-LINE

  • Cele marketingu internetowego
  • Strategie marketingowe
  • Korzyści z internetowej działalności marketingowej
  • Banery reklamowe, tagi i wyszukiwarki
  • Social Media: blogi, społeczności kontentowe oraz serwisy społecznościowe,
  • Ocena skuteczności reklamy

CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)

  • System zarządzania relacjami z Klientami
  • Koncepcje, narzędzia oraz metodyka obsługi Klienta
  • Plan działania dla usług elektronicznych
  • Program partnerski, lojalnościowy, FK, magazynowy oraz system mailingowy
  • Integracja CRM i obsługi Klienta oraz AARRR

OPTYMALIZACJA STRONY, POZYCJONOWANIE I UŻYTECZNOŚĆ SERWISU 

  • Projektowanie układu strony oraz hierarchia witryny
  • Zasięg, odsłony, kliknięcie, akcja
  • Pozycjonowanie SEM/SEO
  • Google Analytics and Google AdWords
  • Landing Page
  • Testy AB

Dlaczego PERSPECTA?

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, organizujemy szkolenia dla handlowców na terenie całego kraju. Dla firm z województwa pomorskiego oferujemy rynkowe ceny. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w organizacji warsztatów na rynku ogólnopolskim. Tylko w 2019 roku przeprowadziliśmy 1053 spotkania i tym samym przeszkoliliśmy 18500 uczestników. O najwyższej jakości oferowanych przez firmę PERSPECTA usług świadczy nieustannie powiększające się grono zadowolonych Klientów. Wielu z nich wielokrotnie korzysta z pomocy profesjonalnych szkoleniowców. Gwarantujemy, że organizowane przez nas szkolenia handlowe to inwestycja na lata.