MENU

PL

Akademia Trenera

Cel szkolenia:

  • Poznanie metod przygotowania szkoleń
  • Zapoznanie się i przećwiczenie sposobów przekazywania wiedzy innym
  • Nauka nawiązywania i utrzymywania kontaktu z grupą
  • Radzenie sobie z trudnościami podczas szkolenia

Dokumenty do pobrania:

Prawo pracy

Cel szkolenia:

  • Zapoznanie uczestników z najnowszymi zmianami w prawie pracy
  • Zwrócenie uwagi na to jakie zmiany są w przygotowaniu

Dokumenty do pobrania:

Przewóz towarów niebiezpiecznych

Cel szkolenia:

  • Zwrócenie uwagi na zagrożenia podczas przygotowania do przewozu i transportu towarów niebezpiecznych
  • Zapoznanie z postępowaniem w trakcie wypadku 

Dokumenty do pobrania:

Savoir vivre - dress code

Cel szkolenia:

  • Poznanie zasad etykiety obowiązującej w sytuacjach biznesowych
  • Zaznajomienie się z ogólnymi zasadami oraz rodzajami dress codu
  • Zwiększenie pewności siebie w kontaktach z klientami
  • Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach

Dokumenty do pobrania:

Zarządzanie produkcją

Cel szkolenia:

  • Przedstawienie składowych zarządzania produkcją
  • Zapoznanie z metodami usprawnienia i optymalizacji procesów produkcji

Dokumenty do pobrania:

Warsztat antystresowy

Cel szkolenia:

  • Umiejętność rozpoznawania reakcji naszego ciała i zachowania podczas stresu
  • Poznanie sposobów redukcji stresu
  • rozpoznawanie objawów wywołanych przez negatywne skutki stresu
  • nauczeniu się odpowiedniego komunikowania ograniczającego stresowe sytuacje
  • uświadomienie jak można uniknąć wypalenia zawodowego
  • wypracowanie odpowiedniej metody dla siebie pozwalającej radzić sobie ze stresem

Dokumenty do pobrania:

Zarządzanie zasobami ludzkimi

Cel szkolenia:

Zasoby ludzkie – jeden z najcenniejszych kapitałów firmy. Aby móc w pełni wykorzystać jego potencjał musimy wiedzieć, jak nim zarządzać.  Szkolenie ma na celu uświadomienie znaczenia roli człowieka w organizacji oraz jak skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim.

  • Nauczenie uczestników jak motywować podwładnych
  • Ukazanie w jaki sposób kreować wiarygodny wizerunek szefa
  • Jaki przyjąć styl zarządzania
  • Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w zespole
  • Zaznajomienie z technikami wywierania wpływu w celu sprawnego wyznaczania celów biznesowych
    i mobilizacji pracowników do działania
  • Skutecznie zapobiegną konfliktom w zespole i rozwinięcie umiejętności w zakresie komunikacji.

Dokumenty do pobrania:

Zarządzanie projektami

Cel szkolenia: szkolenie ma na celu nauczenie uczestników efektywnego planowania i zarządzania projektami.

  • Poznanie metodologii  zarządzania projektami.
  • Wykorzystanie narzędzi i dokumentacji projektowej.
  • Przygotowanie do przyjęcia ról lidera projektu i członka grupy projektowej

Dokumenty do pobrania:

Windykacja należności

Cel szkolenia:

  • Przekazanie wiedzy z zakresu windykacji należności
  • Zwiększenie efektywności uczestników w procesie windykacji

Dokumenty do pobrania:

Zamówienia publiczne

Cel szkolenia:

  • Przygotowanie uczestników do sporządzania konkurencyjnych ofert przetargowych oraz kontrolowania przebiegu postępowania
  • Unikanie najczęściej popełnianych błędów

Dokumenty do pobrania:

Zarządzanie sobą w czasie

Cel szkolenia:

Szkolenie ma na celu pokazać uczestnikom jak sprawnie zarządzać czasem oraz dobrze zaplanować godziny pracy.

  • Usprawnienie procesów zarządzania czasem
  • Weryfikacja złodziei czasu oraz planowania poszczególnych uczestników szkolenia
  • Wypracowanie umiejętności określania celów i planowania
  • Poznanie praktycznych wskazówek zarządzania sobą w czasie

Dokumenty do pobrania:

Trudny klient i obsługa reklamacji

Cel szkolenia:

  • Umiejętność prowadzenia rozmów reklamacyjnych oraz skutecznego porozumiewania się w sytuacji konfliktowej
  • Rozumienie zachowania innych i adekwatne postępowanie, by zmienić to zachowanie na naszą korzyść
Asertywność w biznesie

Cel szkolenia:

  • Uświadomienie czym jest postawa asertywna
  • Jak asertywnie radzić sobie w sytuacjach trudnych i stresowych
  • Pokazanie jak wyrażać swoje zdanie
  • Jak ukazać emocje w sposób stanowczy i skuteczny nie urażając partnera rozmowy

Dokumenty do pobrania:

Autoprezentacja i komunikacja

Cel szkolenia: przybliżenie tajników sztuki wystąpień publicznych, m in.:

  • Wyrobienie umiejętności przygotowywania profesjonalnych wystąpień publicznych
  • Ukazanie jak sprawnie przekazać informacje i dostosować je do różnych grup odbiorców
  • Nauczenie sposobów angażowania słuchaczy w wystąpienia
  • Radzenie sobie w sytuacjach trudnych, reagowania na sytuacje nieprzewidziane, komentarze i uwagi słuchaczy
  • Wyrobienie umiejętności radzenia sobie ze stresem, praca nad emocjami i tremą
  • Poprawa komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • Uzyskanie informacji zwrotnej na temat swoich umiejętności prezentacji, porady praktyczne

Dokumenty do pobrania:

Handel internetowy i e-commerce

Cel szkolenia:

  • Poznanie najbardziej skutecznych technik marketingu internetowego oraz sposobów ich stosowania
  • Poznanie darmowych metod reklamy internetowej
  • Nauka poruszania się po portalach społecznościowych oraz instrukcja budowy strony internetowej
  • Sposoby zwiększania konwersji na stronach (ilość odwiedzin i zakupów internautów)
  • Nauka darmowych narzędzi pozwalających na odniesienie sukcesu działań internetowych

Dokumenty do pobrania:

Kadry i płace

Cel Szkolenia:

  • Podniesienie kwalifikacji uczestników z zakresu kadr i płac do poziomu sprostującego wymaganiom rynku pracy
  • Uaktualnienie wiedzy z zakresu przepisów prawa pracy, problematyki płac, ZUS, podatków
  • Praktyczne przygotowanie do rozwiązywania problemów zagadnień kadrowo-płacowych, ubezpieczeń i zasiłków ZUS oraz podatków
  • Przygotowanie fachowych kadr do pracy w zawodach objętych tematem kursu

Dokumenty do pobrania:

Kreatywność w biznesie

Cel szkolenia:

  • Zdobycie umiejętności w zakresie kreatywnego rozwiązywania powierzonych zadań
  • Kreatywność w rozwiązywaniu pojawiających się problemów
  • Pokazanie przykładów kreatywnych rozwiązań zastosowanych w korporacjach dla ulepszenia procesów

Dokumenty do pobrania:

Księgowość w firmie

Cel szkolenia: podstawowym celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy w charakterze księgowego:

  • Posługiwanie się dokumentacją księgową oraz urządzeniami ewidencyjnymi,
  • Księgowanie operacji gospodarczych,
  • Sporządzanie sprawozdań finansowych,
  • Znajomość ogólnych zasad opodatkowania VAT, podatków dochodowych oraz prowadzenie ewidencji

Dokumenty do pobrania:

Marketing internetowy i social media

Cel szkolenia:

  • Planowanie, profilowanie i pomiar efektywności kampanii e-marketingowych
  • Wykorzystanie social media w działaniach marketingowych (media społecznościowe)
  • Poznanie zasad prowadzenia skutecznych kampanii emailingowych.
  • Nauka podstawowych zasad optymalizacji treści witryn pod kątem wyszukiwarki
  • Zapoznanie się z prawnymi kwestiami Internetu
Motywacja pracowników

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest wypracowanie u uczestników chęci podjęcia określonych działań. Trening motywacyjny polega na automotywacji, czyli ukierunkowanie uczestników na osiąganie wyznaczonym celów, które stają się wynikami ich pracy.

Dokumenty do pobrania:

Negocjacje w biznesie

Cel szkolenia:

Umiejętność negocjacji świadczy o wysokich zdolnościach komunikacyjnych pracowników,a to pozytywnie wpływa na wizerunek i pozycję firmy na rynku . Szkolenie pozwoli zgłębić wiedzę dotyczącą skutecznego porozumiewania się z partnerem biznesowym.

  • Jak przygotować się do procesu negocjacji, efekt pierwszego wrażenia
  • Jak odkryć interesy drugiej strony?
  • Jak skutecznie operować zmiennymi negocjacyjnymi?
  • W jaki sposób argumentować własną ofertę?
  • Jak przeciwdziałać manipulacjom  i "brudnym chwytom"?
  • W jaki sposób efektywnie komunikować się z trudnym klientem?

Dokumenty do pobrania:

Kreowanie i stylizacja wizerunku

Cel szkolenia:

Często słyszymy „Jak Cię widzą, tak Cię piszą” - wiemy, że pracownicy firm są ich wizytówkami. Nie jest również tajemnicą, że firmy są poddawane ciągłej ocenie klientów, pracowników, konkurencji, a także instytucji ekonomicznych czy mediów. Tym samym, aby pisano i mówiono o naszej firmie dobrze, należy wiedzieć, jak kierować jej wizerunkiem i autoprezentacją jej pracowników.

  • Zapoznanie uczestników z aktualną wiedzą z zakresu kreowania pozytywnego wizerunku firmy / marki / produktu
  • Ukazanie istoty pierwszego wrażenia - praktyczne wskazówki
  • Nabycie swobody i pewności w dziedzinie stylizacji wizerunku
  • Uświadomienie uczestnikom znaczenia pozytywnego wizerunku organizacji
  • Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, również w sytuacjach konfliktowych i kryzysowych

Dokumenty do pobrania:

Pisanie i rozliczanie wniosków unijnych

Cel szkolenia:

Szkolenie ma na celu nauczyć uczestników przygotowywania i wypełniania wniosków o dofinansowanie ze środków unijnych.

  • Poznanie istoty funduszy europejskich oraz rodzajów dotacji
  • Zdobycie wiedzy na temat niezbędnej dokumentacji
  • Poznanie jak przygotować się do realizacji projektu europejskiego w celu zwiększenia szans na dofinansowanie
  • Jak zaplanować projekt i napisać wniosek o dofinansowanie
  • Prezentacja błędów i nieprawidłowości skutkujących zwrotem dotacji
Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej

Cel szkolenia:

  • Zapoznanie się z istotą oraz podstawowymi zagadnieniami rynku pracy
  • Zdobycie wiedzy na temat poprawnego przygotowania dokumentów rekrutacyjnych
  • Zdobycie umiejętności pozytywnego zaprezentowania się podczas rekrutacji
  • Poznanie technik i sposobów prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych
  • Zapoznanie się z nowoczesnymi sposobami poszukiwania zawodu
  • Zdobycie wiedzy z zakresu autoprezentacji, analizy własnej osoby i rozmowy kwalifikacyjnej
  • Zdobycie wiedzy na temat odpowiedniego wyglądu oraz zachowania podczas rozmowy o pracę
Rekrutacja i selekcja pracowników

Cel szkolenia:

  • Zdobycie wiedzy z zakresu projektowania procesu rekrutacji
  • Zapoznanie się z podstawowymi metodami i narzędziami procesu
  • Nabycie umiejętności trafnego wyboru narzędzi rekrutacyjnych w oparciu o profil stanowiska
  • Poznanie sposobów prowadzenia selekcji przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi
  • Zdobycie wiedzy na temat jak przeprowadzić rozmowę rekrutacyjną i zweryfikować kompetencje kandydata
  • Poznanie istoty poprawnie przygotowanego opisu stanowiska pracy
Techniki sprzedaży i obsługa klienta

Cel szkolenia:

  • Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi
  • Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
  • Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
  • Poznanie praktycznych wskazówek
Telefoniczna obsługa klienta

Cel szkolenia:

  • Poznanie zasad przebiegu profesjonalnego kontaktu telefonicznego z klientami
  • Zasady komunikacji niewerbalnej i werbalnej
  • Poznanie sposobów rozpoznawania potrzeb i oczekiwań rozmówcy
  • Zapoznanie uczestników z typologią i psychologią klienta
  • Nauka formułowania sposobu prezentacji oferty
  • Nabycie umiejętności zastosowania argumentacji i komunikacji perswazyjnej w celu zwiększenia skuteczności
  • Poznanie sposobów raczenia sobie z trudnym klientem - identyfikowanie i praca z „trudnymi klientami”

Dokumenty do pobrania:

Wystąpienia publiczne

Cel szkolenia
 

  • Usprawnienie procesów prowadzenia wystąpień publicznych w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
  • Weryfikacja umiejętności prowadzenia wystąpień publicznych poszczególnych uczestników szkolenia
  • Wypracowanie umiejętności wystąpień publicznych
  • Poznanie praktycznych wskazówek radzenia z grupą oraz tremy

Dokumenty do pobrania:

Wywieranie wpływu

Cel szkolenia
 

  • Rozwinięcie umiejętności wzbudzania pożądanych uczuć i zachowań u rozmówcy poprzez odpowiednią komunikację werbalną i niewerbalną
  • Udoskonalenie posługiwania się językiem perswazji
  • Wskazanie metod budowania zaufania w drugiej osobie
  • Poznanie technik budowania napięcia i przyciągania uwagi

Dokumenty do pobrania:

Zarządzanie i delegowanie zadań

Cel szkolenia
Celem szkolenia jest pokazanie uczestnikom jak efektywnie rozdzielać pracę pomiędzy pracowników i skutecznie wydawać polecenia.

Dokumenty do pobrania:

«12»