MENU

PL

Handel internetowy i e-commerce

Korzyści

  • Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
  • Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
  • Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
  • Doświadczona kadra trenerska
  • Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
  • Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych

Warunki organizacyjne:
Termin    Do ustalenia.
Miejsce    Do ustalenia. Szkolenia organizujemy na terenie całego kraju.
Koszt       Uzależniony od wielkości grupy i ilości dni szkoleniowych.

Cel szkolenia:

  • Poznanie najbardziej skutecznych technik marketingu internetowego oraz sposobów ich stosowania
  • Poznanie darmowych metod reklamy internetowej
  • Nauka poruszania się po portalach społecznościowych oraz instrukcja budowy strony internetowej
  • Sposoby zwiększania konwersji na stronach (ilość odwiedzin i zakupów internautów)
  • Nauka darmowych narzędzi pozwalających na odniesienie sukcesu działań internetowych

Moduły Szkoleniowe:

WPROWADZENIE

  • Określenie potrzeb uczestników szkolenia
  • Ćwiczenia wprowadzające
  • Aktualne standardy handlu internetowego - weryfikacja

HANDEL INTERNETOWY

  • Definicja handlu internetowego,
  • Wprowadzenie do handlu w sieci oraz jego rodzaje
  • Zastosowanie E-Commerce jako głównego kierunku w rozwoju firm
  • Sprzęt i oprogramowanie do realizacji witryny sklepu Internetowego
  • Narzędzia do efektywnej sprzedaży w Internecie

PRAWO I INTERNET

  • Wprowadzenie do kwestii prawnie związanych z Internetem
  • Prawo własności intelektualnej
  • Prawo autorskie, znaki towarowe i patenty
  • Regulamin stron internetowych
  • Polityka cookies oraz polityka prywatności
  • Rejestracja GOIDO
  • Polityka zwrotów

PRODUKT I ANALIZA RYNKU

  • Sprzedawany produkt i jego dystrybucja
  • Określenie swojego klienta: B2B, B2C, C2C
  • Trendy sprzedaży i zainteresowanie tematyką
  • Google AdPlaner,
  • Porównywarki cen

MARKETING INTERNETOWY ORAZ PROMOCJA PRODUKTU ON-LINE

  • Cele marketingu internetowego
  • Strategie marketingowe
  • Korzyści z internetowej działalności marketingowej
  • Banery reklamowe, tagi i wyszukiwarki
  • Social Media: blogi, społeczności kontentowe oraz serwisy społecznościowe,
  • Ocena skuteczności reklamy

CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)

  • System zarządzania relacjami z Klientami
  • Koncepcje, narzędzia oraz metodyka obsługi Klienta
  • Plan działania dla usług elektronicznych
  • Program partnerski, lojalnościowy, FK, magazynowy oraz system mailingowy
  • Integracja CRM i obsługi Klienta oraz AARRR

OPTYMALIZACJA STRONY, POZYCJONOWANIE I UŻYTECZNOŚĆ SERWISU  

  • Projektowanie układu strony oraz hierarchia witryny
  • Zasięg, odsłony, kliknięcie, akcja
  • Pozycjonowanie SEM/SEO
  • Google Analytics and Google AdWords
  • Landing Page
  • Testy AB

Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.

 

Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.

Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.

W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.

Wybrane referencje

„Wykwalifikowana kadra oraz jakość świadczonych usług świadczą o wysokim poziomie i profesjonalizmie. Mając dobre doświadczenia ze współpracy z firmą PERSPECTA rekomendujemy ją jako rzetelnego partnera świadczącego usługi szkoleniowe”.

Krzysztof Piątek, Prezes

„Trener Pani Katarzyna Kocur solidnie przygotowała i przeprowadziła szkolenie. Dzięki doświadczeniu pracy z grupą potrafiła w sposób elastyczny odpowiadać na potrzeby uczestników”. 

Magdalena Kościuk, Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji

„Szkolenia łączyły w sobie elementy wykładu, dyskusji, jak również coachingu, angażując w ten sposób wszystkich uczestników. Profesjonalizm trenerki zasługuje na wysoką ocenę. Szkolenia zostały przeprowadzone zgodnie z założeniami projektu, a Pani trenerka służyła pomocą i wiedzą również po zakończonych zajęciach. "

Anna Szulc, Członek Zarządu

„Wykładowca pani Katarzyna Kocur, dostarczyła informacje wykazując teoretyczną i praktyczną znajomość skomplikowanych tematów. Dzięki zaś stworzeniu odpowiedniej atmosfery w czasie szkolenia, zrobiła to w sposób interesujący, co bardzo ułatwiło przyswojenie nowej wiedzy dla nas.” 

Krzysztof Sieklucki, Manager Strategiczny

 

Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?

W samym 2017 roku:

  • Przeszkoliliśmy 13 500 uczestników
  • Przeprowadziliśmy 932 szkolenia

Dokumenty do pobrania:


wróć