MENU

PL

Techniki sprzedaży i obsługa klienta

Korzyści

  • Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
  • Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży stanowiska uczestników
  • Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
  • Doświadczona kadra trenerska
  • Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
  • Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych

Warunki organizacyjne:
Termin    Do ustalenia.
Miejsce    Do ustalenia. Szkolenia organizujemy na terenie całego kraju.
Koszt       Uzależniony od wielkości grupy i ilości dni szkoleniowych.

Cel szkolenia:

  • Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi
  • Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
  • Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
  • Poznanie praktycznych wskazówek

Moduły Szkoleniowe:

WPROWADZENIE

  • Określenie potrzeb uczestników szkolenia
  • Ćwiczenia wprowadzające
  • Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
  • Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA

  • Kluczowe kompetencje pracowników działu sprzedaży,
  • Standardy obsługi telefonicznej,
  • Elektronicznej i bezpośredniej Klientów
  • Sprzedaż produktów vs sprzedaż usług - słowa kluczowe w podejściu do Klienta

KOMUNIKACJA I AUTOPREZENCJA

  • Istota komunikacji i skuteczna komunikacja w biznesie,
  • Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
  • Autoprezentacja i wywieranie pozytywnego pierwszego wrażenia
  • Gestykulacja i jej praktyczne zastosowanie podczas sprzedaży,
  • Aktywne słuchanie, pytania: zamknięte, otwarte, sugerujące oraz ich wpływ na obsługę Klienta,
  • Parafrazowanie i dowartościowywanie klienta
  • Reguła potwierdzania hipotezy 7+/-2

TYPY KLIENTÓW I TECHNIKI SPRZEDAŻY

  • Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny
  • Dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów klientów
  • Sprzedaż produktów za pomocą zasady cecha-zaleta-korzyść
  • Metoda kanapki, metoda oszczędnościowa, metoda porównania
  • Klient zdenerwowany i sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych
  • Metoda ASAP i jej skuteczne wykorzystanie
  • Reklamacje oraz zwroty przydatne w trudnych sytuacjach

TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH

  • Zasady opracowywania oferty handlowej (kolorystyka, czcionka, logo, dobór słów kluczowych)
  • Najczęstsze błędy w tworzeniu ofert

POZYSKIWANIE KLIENTA

  • Źródła pozyskiwania klientów, bazy danych, promocje, reklama
  • Dopasowanie oferty do Klienta
  • Wyznaczanie celu sprzedażowego za pomocą zasady SMART

WYWIERANIE WPŁYWU NA KLIENTA I JĘZYK KORZYŚCI

  • Zasady wywierania wpływu w sprzedaży m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji oraz ich zastosowanie w kontakcie z Klientem
  • Istota słów kluczowych
  • Język korzyści Z-C-K oraz C-K

Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.

Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.

Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.

W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.

 

Wybrane referencje

„Wykwalifikowana kadra oraz jakość świadczonych usług świadczą o wysokim poziomie i profesjonalizmie. Mając dobre doświadczenia ze współpracy z firmą PERSPECTA rekomendujemy ją jako rzetelnego partnera świadczącego usługi szkoleniowe”.

Krzysztof Piątek, Prezes

„Trener Pani Katarzyna Kocur solidnie przygotowała i przeprowadziła szkolenie. Dzięki doświadczeniu pracy z grupą potrafiła w sposób elastyczny odpowiadać na potrzeby uczestników”. 

Magdalena Kościuk, Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji

„Szkolenia łączyły w sobie elementy wykładu, dyskusji, jak również coachingu, angażując w ten sposób wszystkich uczestników. Profesjonalizm trenerki zasługuje na wysoką ocenę. Szkolenia zostały przeprowadzone zgodnie z założeniami projektu, a Pani trenerka służyła pomocą i wiedzą również po zakończonych zajęciach. "

Anna Szulc, Członek Zarządu

„Wykładowca pani Katarzyna Kocur, dostarczyła informacje wykazując teoretyczną i praktyczną znajomość skomplikowanych tematów. Dzięki zaś stworzeniu odpowiedniej atmosfery w czasie szkolenia, zrobiła to w sposób interesujący, co bardzo ułatwiło przyswojenie nowej wiedzy dla nas.” 

Krzysztof Sieklucki, Manager Strategiczny

 

Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?

Rocznie:

  • Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników
  • Realizujemy ponad 1000 szkoleń

 


wróć