Techniki sprzedaży i obsługa klienta
Korzyści
- Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
- Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży stanowiska uczestników
- Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
- Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
- Doświadczona kadra trenerska
- Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
- Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych
Warunki organizacyjne:
Termin Do ustalenia.
Miejsce Do ustalenia. Szkolenia organizujemy na terenie całego kraju.
Koszt Uzależniony od wielkości grupy i ilości dni szkoleniowych.
Cel szkolenia:
- Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi
- Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
- Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
- Poznanie praktycznych wskazówek
Moduły Szkoleniowe:
WPROWADZENIE
- Określenie potrzeb uczestników szkolenia
- Ćwiczenia wprowadzające
- Analiza umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
- Aktualne standardy obsługi klienta i sprzedaży - weryfikacja
STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA
- Kluczowe kompetencje pracowników działu sprzedaży,
- Standardy obsługi telefonicznej,
- Elektronicznej i bezpośredniej Klientów
- Sprzedaż produktów vs sprzedaż usług - słowa kluczowe w podejściu do Klienta
KOMUNIKACJA I AUTOPREZENCJA
- Istota komunikacji i skuteczna komunikacja w biznesie,
- Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
- Autoprezentacja i wywieranie pozytywnego pierwszego wrażenia
- Gestykulacja i jej praktyczne zastosowanie podczas sprzedaży,
- Aktywne słuchanie, pytania: zamknięte, otwarte, sugerujące oraz ich wpływ na obsługę Klienta,
- Parafrazowanie i dowartościowywanie klienta
- Reguła potwierdzania hipotezy 7+/-2
TYPY KLIENTÓW I TECHNIKI SPRZEDAŻY
- Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny
- Dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów klientów
- Sprzedaż produktów za pomocą zasady cecha-zaleta-korzyść
- Metoda kanapki, metoda oszczędnościowa, metoda porównania
- Klient zdenerwowany i sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych
- Metoda ASAP i jej skuteczne wykorzystanie
- Reklamacje oraz zwroty przydatne w trudnych sytuacjach
TWORZENIE OFERT HANDLOWYCH
- Zasady opracowywania oferty handlowej (kolorystyka, czcionka, logo, dobór słów kluczowych)
- Najczęstsze błędy w tworzeniu ofert
POZYSKIWANIE KLIENTA
- Źródła pozyskiwania klientów, bazy danych, promocje, reklama
- Dopasowanie oferty do Klienta
- Wyznaczanie celu sprzedażowego za pomocą zasady SMART
WYWIERANIE WPŁYWU NA KLIENTA I JĘZYK KORZYŚCI
- Zasady wywierania wpływu w sprzedaży m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji oraz ich zastosowanie w kontakcie z Klientem
- Istota słów kluczowych
- Język korzyści Z-C-K oraz C-K
Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.
Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.
Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.
W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.
Wybrane referencje
„Wykwalifikowana kadra oraz jakość świadczonych usług świadczą o wysokim poziomie i profesjonalizmie. Mając dobre doświadczenia ze współpracy z firmą PERSPECTA rekomendujemy ją jako rzetelnego partnera świadczącego usługi szkoleniowe”. Krzysztof Piątek, Prezes |
|
„Trener Pani Katarzyna Kocur solidnie przygotowała i przeprowadziła szkolenie. Dzięki doświadczeniu pracy z grupą potrafiła w sposób elastyczny odpowiadać na potrzeby uczestników”. Magdalena Kościuk, Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji |
|
„Szkolenia łączyły w sobie elementy wykładu, dyskusji, jak również coachingu, angażując w ten sposób wszystkich uczestników. Profesjonalizm trenerki zasługuje na wysoką ocenę. Szkolenia zostały przeprowadzone zgodnie z założeniami projektu, a Pani trenerka służyła pomocą i wiedzą również po zakończonych zajęciach. " Anna Szulc, Członek Zarządu |
|
„Wykładowca pani Katarzyna Kocur, dostarczyła informacje wykazując teoretyczną i praktyczną znajomość skomplikowanych tematów. Dzięki zaś stworzeniu odpowiedniej atmosfery w czasie szkolenia, zrobiła to w sposób interesujący, co bardzo ułatwiło przyswojenie nowej wiedzy dla nas.” Krzysztof Sieklucki, Manager Strategiczny |
Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?
- Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
- Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
- Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla woj. Pomorskiego
- Projekty dofinansowane http://perspecta.pl/szkolenia-dofinansowane/
Rocznie:
- Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników
- Realizujemy ponad 1000 szkoleń
Dokumenty do pobrania: