MENU

PL

Zarządzanie sekretariatem

Korzyści

  • Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
  • Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży stanowiska uczestników
  • Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
  • Doświadczona kadra trenerska
  • Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
  • Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych

Techniki szkoleniowe:

  • Prezentacje multimedialne
  • Analiza przypadku, case studies
  • Indywidualne doradztwo
  • Gry symulacyjne
  • Ćwiczenia
  • Testy psychologiczne
  • Dyskusje, demonstracje
  • Scenki, psychodrama

Warunki organizacyjne:
Termin    Do ustalenia.
Miejsce    Do ustalenia. Szkolenia organizujemy na terenie całego kraju.
Koszt       Uzależniony od wielkości grupy i ilości dni szkoleniowych.

PRZYKŁADOWE MODUŁY SZKOLENIA

Cel szkolenia:

  • Poznanie klasycznego i nowego podejścia do roli sekretarki i jej wpływu na funkcjonowanie firmy
  • Poznanie tajników pracy biurowej, istota wzrostu efektywności pracy w sekretariacie

ROLA ASYSTENTKI W SEKRETARIACIE

  • Zadania asystentki
  • Podstawowe funkcje sekretariatu
  • Kompetencje asystentki
  • Narzędzia pracy i ich zastosowanie
  • Standardy tworzenia dokumentów

KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA

  • Budowanie pierwszego wrażenia
  • Metody skutecznej komunikacji w zespole
  • Rodzaje pytań i ich dostosowanie do sytuacji
  • Trening aktywnego słuchania, parafraza, odzwierciedlanie, mowa ciała
  • Budowanie pozytywnych relacji w firmie

ZARZĄDZANIE SOBĄ W CZASIE

  • Wyznaczanie calu za pomocą metody SMART
  • Metody planowania i organizowania pracy w sekretariacie
  • Zasady zarządzania sobą w czasie: Zasada Pareto, ABC, matryca Eisenhowera
  • Stres oraz sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych

ASERTYWNOŚĆ I WYWIERANIE WPŁYWU

  • Budowanie pewności siebie
  • Zachowania asertywne, agresywne, bierne oraz manipulacyjne
  • Kreowanie zachowań asertywnych w biurze
  • Techniki asertywności: zdarta płyta, metoda jujitsu, budowanie komunikatów typu JA,
  • Zasady wywierania wpływu m.in. społeczny dowód słuszności, stopa w drzwiach, zasada kontrastu, lubienia
  • Zastosowanie zasad wywierania wpływu podczas pracy w sekretariacie

WIZERUNEK ORAZ SAVOIR VIVRE W BIZNESIE

  • Elegancja w pracy
  • Tworzenie profesjonalnego wizerunku
  • Błędy w kreowaniu stylu
  • Zasady savoir vivru w biznesie
  • Etykieta pracy w biurze

OBSŁUGA BIURA

  • Zasady tworzenia dokumentów firmowych
  • Obieg dokumentów
  • Standardy pisania dokumentów urzędowych
  • Zasady prowadzenia rozmów telefonicznych
  • Archiwizacja dokumentów
  • Książka korespondencji,
  • Wystawianie dokumentów księgowych
  • Kontrola formalna i merytoryczna dokumentów w firmie

 

Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.

Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.

Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.

W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.

 

Wybrane referencje

„Wykwalifikowana kadra oraz jakość świadczonych usług świadczą o wysokim poziomie i profesjonalizmie. Mając dobre doświadczenia ze współpracy z firmą PERSPECTA rekomendujemy ją jako rzetelnego partnera świadczącego usługi szkoleniowe”.

Krzysztof Piątek, Prezes

„Trener Pani Katarzyna Kocur solidnie przygotowała i przeprowadziła szkolenie. Dzięki doświadczeniu pracy z grupą potrafiła w sposób elastyczny odpowiadać na potrzeby uczestników”. 

Magdalena Kościuk, Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji

„Szkolenia łączyły w sobie elementy wykładu, dyskusji, jak również coachingu, angażując w ten sposób wszystkich uczestników. Profesjonalizm trenerki zasługuje na wysoką ocenę. Szkolenia zostały przeprowadzone zgodnie z założeniami projektu, a Pani trenerka służyła pomocą i wiedzą również po zakończonych zajęciach. "

Anna Szulc, Członek Zarządu

„Wykładowca pani Katarzyna Kocur, dostarczyła informacje wykazując teoretyczną i praktyczną znajomość skomplikowanych tematów. Dzięki zaś stworzeniu odpowiedniej atmosfery w czasie szkolenia, zrobiła to w sposób interesujący, co bardzo ułatwiło przyswojenie nowej wiedzy dla nas.” 

Krzysztof Sieklucki, Manager Strategiczny

 

Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?

W samym 2017 roku:

  • Przeszkoliliśmy 13 500 uczestników
  • Przeprowadziliśmy 932 szkolenia

Dokumenty do pobrania:


wróć