MENU

PL

Savoir vivre - dress code

Korzyści

  • Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
  • Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
  • Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
  • Doświadczona kadra trenerska
  • Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
  • Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych

Techniki szkoleniowe:

  • Prezentacje multimedialne
  • Analiza przypadku, case studies
  • Indywidualne doradztwo
  • Gry symulacyjne
  • Ćwiczenia
  • Testy psychologiczne
  • Dyskusje, demonstracje
  • Scenki, psychodrama

Warunki organizacyjne:
Termin    Do ustalenia.
Miejsce    Do ustalenia. Szkolenia organizujemy na terenie całego kraju.
Koszt       Uzależniony od wielkości grupy i ilości dni szkoleniowych.

Cel szkolenia:

  • Poznanie zasad etykiety obowiązującej w sytuacjach biznesowych
  • Zaznajomienie się z ogólnymi zasadami oraz rodzajami dress codu
  • Zwiększenie pewności siebie w kontaktach z klientami
  • Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach

Moduły Szkolenia:

AUTOPREZENTACJA

  • Efekt pierwszego wrażenia – na czym polega
  • Zasady pierwszego kontaktu
  • Formy przedstawiania siebie i innych osób
  • Rozmowa przez telefon, telekonferencja
  • Postawa ciała – o czym nam mówi, czego unikać

POWITANIA

  • Witanie się w pracy, podawanie ręki 
  • Całowanie dłoni kobiet
  • Wizytówki – rodzaje, wygląd, jak i kiedy się je wręcza
  • Tytułowanie i przechodzenie na „ty”

DRESS CODE

  • Dlaczego powstał dress code?
  • Rodzaje dress codu (formalny, mniej formalny, swobodny)
  • Dopasowanie stroju do sytuacji biznesowej
  • Odpowiedniość kolorów do pór dnia
  • W jaki sposób dobierać dodatki
  • Najczęściej popełniane błędy
  • „Casual Friday”

ETYKIETA STOŁU

  • Business lunch, oficjalne przyjęcia przy stole, przyjęcia na stojąco
  • Dobre maniery podczas spożywania posiłków
  • Rodzaje sztućców i naczyń, kolejność spożywania posiłków, spożywanie alkoholu

ZASADY OBOWIĄZUJĄCE W PODRÓŻY SŁUŻBOWEJ ORAZ PRZYJĘCIE DELEGACJI Z INNYCH FIRM

  • Zasady precedencji zawodowej - kto i w jakiej sytuacji ma pierwszeństwo
  • Hierarchia miejsc w samochodzie
  • Podejmowanie gości w biurze
  • Wybór prezentów i sposób ich wręczania
  • Przygotowanie przyjęć biznesowych, zasady zapraszania

KORZYSTANIE Z TELEFONU W SYTUACJI SŁUŻBOWEJ

  • Savoir-vivre w rozmowach na odległość
  • Kiedy można odebrać telefon będąc w towarzystwie
  • Jak kulturalnie rozmawiać przez telefon

Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?

  1. Wieloletnie doświadczenie na rynku ogólnopolskim
  2. Ilość firm, która Nam zaufała: http://perspecta.pl/zaufali-nam/
  3. Realizacja szkoleń na terenie całej Polski – przy zachowaniu cen rynkowych dla  woj. pomorskiego
  4. Projekty dofinansowane http://perspecta.pl/szkolenia-dofinansowane/

W samym 2017 roku:

  1. Przeszkoliliśmy 13 500 uczestników
  2. Przeprowadziliśmy 932 szkolenia

Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.

Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.

Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.

W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.

Dokumenty do pobrania:


wróć