Szkolenia dla handlowców – Gdańsk i cała Polska

Wśród szerokiej oferty edukacyjnej posiadamy profesjonalne szkolenia dla handlowców. Organizujemy je zarówno w formie otwartej, jak i zamkniętej. Zajęcia mogą być prowadzone w siedzibie naszej placówki w mieście Gdańsk, ale jesteśmy w stanie przygotować szkolenie dla klienta praktycznie w każdym regionie Polski.

Organizowane przez nas szkolenia handlowe i sprzedażowe są skierowane do wszystkich tych, którzy chcą zwiększyć skuteczność sprzedaży i marketingu, a także usprawnić działanie firmy/organizacji. Zostały opracowane w szczególności z myślą o handlowcach, menedżerach, działach obsługi klienta, sprzedaży, call center oraz działach reklamacyjnych.

Szkolenia sprzedażowe pozwalają zwiększyć kompetencje działów handlowych, efektywniej zarządzać procesem sprzedaży, a także nawiązywać długotrwałe relacje z klientami, co przekłada się na wzrost obrotów. Mają na celu podniesienie poziomu obsługi klienta oraz umiejętności handlowych pracowników, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem.

Szkolenia sprzedażowe – tematyka zajęć

 

Szkolenia sprzedażowe, które organizuje nasza firma, mogą dotyczyć następujących zagadnień:

  • standardy obsługi klienta, m.in. kluczowe kompetencje pracowników działu sprzedaży, standardy obsługi elektronicznej, telefonicznej i bezpośredniej klientów, sprzedaż produktów vs sprzedaż usług – słowa kluczowe w podejściu do klienta,
  • typy klientów i techniki sprzedaży, m.in. klient asertywny, bierny, agresywny i rozmowny, dostosowanie kanałów komunikacyjnych do poszczególnych rodzajów klientów, sprzedaż produktów przy wykorzystaniu zasady cecha – zaleta – korzyść,
  • komunikacja i autoprezentacja, m.in. skuteczna komunikacja w biznesie, trening aktywnego słuchania, efektywne metody komunikacji, wywieranie pozytywnego wrażenia, indywidualne treningi autoprezentacji i komunikacji uczestników szkolenia,
  • przygotowywanie ofert handlowych, m.in. zasady tworzenia oferty handlowej, kolorystyka, logo, czcionka, wybór słów kluczowych, najczęściej popełniane błędy przy przygotowywaniu ofert sprzedażowych,
  • pozyskiwanie i wywieranie wpływu na klienta, m.in. źródła pozyskiwania klientów, wyznaczanie celu sprzedażowego przy wykorzystaniu metody SMART, zasady wywierana wpływu w sprzedaży, psychologia manipulacji, treningi pozwalające na wykorzystanie zdobytej wiedzy,
  • negocjacje, m.in. ustalanie celu negocjacji, standardy formalne przygotowania działań negocjacyjnych, typy i fazy negocjacji, negocjacje twarde, miękkie oraz ich skuteczność w praktyce.

timeSzkolenia handlowe i sprzedażowe są starannie przygotowywane przez praktyków sprzedaży oraz rekomendowanych szkoleniowców. Dokładamy wszelkich starań, aby klienci, którzy zamawiają u nas szkolenie, mogli otrzymać profesjonalne wsparcie dla swoich handlowców. Proponujemy szkolenia o różnorodnej tematyce, która każdorazowo jest dostosowywana do konkretnych potrzeb klienta oraz do specyfiki branży, w której działa.

Zapraszamy również na szkolenia otwarte. Więcej informacji na http://perspecta.pl/szkolenia-otwarte-2/.

Możliwość komentowania jest wyłączona.