MENU

PL

Asertywność w biznesie

Korzyści

  • Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
  • Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży i stanowiska uczestników
  • Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
  • Doświadczona kadra trenerska
  • Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
  • Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych

Techniki szkoleniowe:

  • Prezentacje multimedialne
  • Analiza przypadku, case studies
  • Indywidualne doradztwo
  • Gry symulacyjne
  • Ćwiczenia
  • Testy psychologiczne
  • Dyskusje, demonstracje
  • Scenki, psychodrama

Warunki organizacyjne:
Termin    Do ustalenia.
Miejsce    Do ustalenia. Szkolenia organizujemy na terenie całego kraju.
Koszt       Uzależniony od wielkości grupy i ilości dni szkoleniowych.
 

Cel szkolenia:

  • Uświadomienie czym jest postawa asertywna
  • Jak asertywnie radzić sobie w sytuacjach trudnych i stresowych
  • Pokazanie jak wyrażać swoje zdanie
  • Jak ukazać emocje w sposób stanowczy i skuteczny nie urażając partnera rozmowy

Moduły Szkolenia:

WPROWADZENIE

  • Określenie potrzeb uczestników szkolenia
  • Ćwiczenia wprowadzające
  • Analiza umiejętności interpersonalnych poszczególnych uczestników szkolenia
  • Kluczowe kompetencje

KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA

  • Czym jest komunikacja?
  • Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
  • Reguła pierwszego wrażenia oraz trening
  • Autoprezentacja
  • Praktyczne znaczenie gestów: wykorzystanie do sytuacji biznesowych w sprzedaży, komunikacji między pracownikami oraz w zarządzaniu
  • Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
  • Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
  • Parafrazowanie oraz dowartościowywanie rozmówcy
  • Trening aktywnego słuchania
  • Skuteczne przekazywanie informacji – trening
  • Znaczenie tonu głosu
  • Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu komunikacji

ASERTYWNOŚĆ

  • Czym jest asertywność?
  • Kluczowe prawa asertywności jako fundament technik asertywnych
  • Pewność siebie i samoocena – trening wzmacniający
  • Typy postaw i zachowań: bierne, agresywne, manipulujące i asertywne
  • Indywidualna analiza poziomu asertywności uczestników szkolenia
  • Komunikat typu TY/JA
  • Ocenianie/ etykietowanie vs budowanie komunikatów mówiących o faktach
  • Metoda jujitsu, zdarta płyta
  • Budowanie asertywnych próśb, krytyki, pochwały – indywidualne treningi uczestników szkolenia
  • Tworzenie tablic asertywności uczestników szkolenia – analiza mocnych i słabych stron
  • Radzenie sobie z asertywną odmową – trening

WYWIERANIE WPŁYWU

  • Czym różni się asertywność od wywierania wpływu?
  • Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności
  • Poziom konformizmu w grupie
  • Indywidualne treningi uczestników szkolenia z zakresu wywierania wpływu

 

Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.

Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.

Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.

W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.

 

Wybrane referencje

„Wykwalifikowana kadra oraz jakość świadczonych usług świadczą o wysokim poziomie i profesjonalizmie. Mając dobre doświadczenia ze współpracy z firmą PERSPECTA rekomendujemy ją jako rzetelnego partnera świadczącego usługi szkoleniowe”.

Krzysztof Piątek, Prezes

„Trener Pani Katarzyna Kocur solidnie przygotowała i przeprowadziła szkolenie. Dzięki doświadczeniu pracy z grupą potrafiła w sposób elastyczny odpowiadać na potrzeby uczestników”. 

Magdalena Kościuk, Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji

„Szkolenia łączyły w sobie elementy wykładu, dyskusji, jak również coachingu, angażując w ten sposób wszystkich uczestników. Profesjonalizm trenerki zasługuje na wysoką ocenę. Szkolenia zostały przeprowadzone zgodnie z założeniami projektu, a Pani trenerka służyła pomocą i wiedzą również po zakończonych zajęciach. "

Anna Szulc, Członek Zarządu

„Wykładowca pani Katarzyna Kocur, dostarczyła informacje wykazując teoretyczną i praktyczną znajomość skomplikowanych tematów. Dzięki zaś stworzeniu odpowiedniej atmosfery w czasie szkolenia, zrobiła to w sposób interesujący, co bardzo ułatwiło przyswojenie nowej wiedzy dla nas.” 

Krzysztof Sieklucki, Manager Strategiczny

 

Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?

Rocznie:

  • Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników
  • Realizujemy ponad 1000 szkoleń

Dokumenty do pobrania:


wróć