MENU

PL

Marketing internetowy i social media

Korzyści

  • Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
  • Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży stanowiska uczestników
  • Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
  • Doświadczona kadra trenerska
  • Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
  • Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych

Warunki organizacyjne:
Termin    Do ustalenia.
Miejsce   Do ustalenia. Szkolenia organizujemy na terenie całego kraju.
Koszt       Uzależniony od wielkości grupy i ilości dni szkoleniowych.

Cel szkolenia:

  • Planowanie, profilowanie i pomiar efektywności kampanii e-marketingowych
  • Wykorzystanie social media w działaniach marketingowych (media społecznościowe)
  • Poznanie zasad prowadzenia skutecznych kampanii emailingowych.
  • Nauka podstawowych zasad optymalizacji treści witryn pod kątem wyszukiwarki
  • Zapoznanie się z prawnymi kwestiami Internetu

Moduły Szkoleniowe:

PRAWO I INTERNET

  • Wprowadzenie do kwestii prawnie związanych z Internetem
  • Prawo własności intelektualnej
  • Prawo autorskie, znaki towarowe i patenty
  • Regulamin stron internetowych
  • Polityka cookies oraz polityka prywatności
  • Rejestracja GOIDO

PRODUKT,  ANALIZA RYNKU I MONITORING INTERNETU

  • Sprzedawany produkt i jego dystrybucja
  • Określenie swojego klienta: B2B, B2C, C2C
  • Trendy sprzedaży i zainteresowanie tematyką
  • Google AdPlaner, porównywarki cen, kluczowe zastosowania narzędzi monitoringu Internetu

MARKETING INTERNETOWY ORAZ PROMOCJA PRODUKTU ON-LINE

  • Cele marketingu internetowego
  • Strategie marketingowe
  • Korzyści z internetowej działalności marketingowej
  • Banery reklamowe, tagi i wyszukiwarki
  • Ocena skuteczności reklamy

SOCIAL MEDIA

  • Historia Social Media
  • Social Media w biznesie
  • Komunikacja w mediach społecznościowych: blogi, społeczności kontentowe oraz serwisy społecznościowe
  • Cele i kryteria wyboru platform społecznościowych
  • Weryfikowanie efektywności działań

ZARZĄDZANIE FACEBOOK MARKETINGIEM

  • Korzyści z udziału w sieciach społecznościowych
  • Określenie formy obecności oraz strategia działania na Facebooku
  • Popularne aplikacje facebookowe, budowanie społeczności i gromadzenie fanów
  • Analiza Facebooka i monitoring postępów
  • Uwarunkowania organizacji oraz integracja taktyki z całością kampanii

CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)

  • System zarządzania relacjami z Klientami
  • Koncepcje, narzędzia oraz metodyka obsługi Klienta
  • Plan działania dla usług elektronicznych
  • Konsument online oraz elementy zmiany kultury pracy
  • Praktyki budowania  zaangażowania influence’rów
  • Obsługa Klienta w Social Media

Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.

Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.

Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu. W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.

Wybrane referencje

„Wykwalifikowana kadra oraz jakość świadczonych usług świadczą o wysokim poziomie i profesjonalizmie. Mając dobre doświadczenia ze współpracy z firmą PERSPECTA rekomendujemy ją jako rzetelnego partnera świadczącego usługi szkoleniowe”.

Krzysztof Piątek, Prezes

„Trener Pani Katarzyna Kocur solidnie przygotowała i przeprowadziła szkolenie. Dzięki doświadczeniu pracy z grupą potrafiła w sposób elastyczny odpowiadać na potrzeby uczestników”. 

Magdalena Kościuk, Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji

„Szkolenia łączyły w sobie elementy wykładu, dyskusji, jak również coachingu, angażując w ten sposób wszystkich uczestników. Profesjonalizm trenerki zasługuje na wysoką ocenę. Szkolenia zostały przeprowadzone zgodnie z założeniami projektu, a Pani trenerka służyła pomocą i wiedzą również po zakończonych zajęciach. "

Anna Szulc, Członek Zarządu

„Wykładowca pani Katarzyna Kocur, dostarczyła informacje wykazując teoretyczną i praktyczną znajomość skomplikowanych tematów. Dzięki zaś stworzeniu odpowiedniej atmosfery w czasie szkolenia, zrobiła to w sposób interesujący, co bardzo ułatwiło przyswojenie nowej wiedzy dla nas.” 

Krzysztof Sieklucki, Manager Strategiczny

 

Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?

Rocznie:

  • Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników
  • Realizujemy ponad 1000 szkoleń

 


wróć