MENU

PL

Motywacja pracowników

Korzyści

  • Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
  • Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży stanowiska uczestników
  • Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
  • Doświadczona kadra trenerska
  • Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
  • Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych

Techniki szkoleniowe:

  • Prezentacje multimedialne
  • Analiza przypadku, case studies
  • Indywidualne doradztwo
  • Gry symulacyjne
  • Ćwiczenia
  • Testy psychologiczne
  • Dyskusje, demonstracje
  • Scenki, psychodrama

Warunki organizacyjne:
Termin    Do ustalenia.
Miejsce    Do ustalenia. Szkolenia organizujemy na terenie całego kraju.
Koszt       Uzależniony od wielkości grupy i ilości dni szkoleniowych.

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest wypracowanie u uczestników chęci podjęcia określonych działań. Trening motywacyjny polega na automotywacji, czyli ukierunkowanie uczestników na osiąganie wyznaczonym celów, które stają się wynikami ich pracy. 

Moduły Szkoleniowe:

WPROWADZENIE

  • Określenie potrzeb uczestników szkolenia
  • Ćwiczenia wprowadzające
  • Analiza umiejętności interpersonalnych poszczególnych uczestników szkolenia
  • Kluczowe kompetencje

MOTYWACJA

  • Czym jest motywacja?
  • Rodzaje i proces motywacji
  • Teorie motywacji i ich praktyczne zastosowanie
  • Teorie potrzeb - hierarcha potrzeb Maslowa, teoria ERG Alderfera, potrzeby wg McClellanda oraz dwuczynnikowy model Herzberga, teoria X i teoria Y
  • Związek między motywacją a efektami
  • Istota motywatorów pozapłacowych
  • Case Study - trening motywacji pracowników (analiza i wnioski)

CZYNNIKI INTERPERSONALNE WPŁYWAJĄCE NA MOTYWACJĘ

  • Rozróżnienie roli od funkcji
  • Teoria osobowości wg Eysencka
  • Role w zespole wg M. Belbina
  • Wpływ roli zespołowych na zespół, diagnoza roli pełnionej w zespole
  • Sposoby motywacji w kontekście pełnionych ról, lider a motywacje w zespole
  • Style kierowanie i ich wpływ na motywacje

WYZNACZANIE CELÓW

  • Psychologia osiągnięć
  • Metoda SMART
  • Analiza SWOT
  • Cele krótko i długookresowe oraz sposoby ich osiągania

TECHNIKI MOTYWACYJNE

  • Źródła motywacji całego zespołu i jego indywidualnych członków
  • Strategie motywacji - doceniania pracowników, zaangażowanie behawioralne, umiejętności przywódcze
  • Projektowanie stanowisk pracy, zarządzanie przez efekty, komunikacja i informacja zwrotna, budowanie automotywacji w pracowniku

Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.

Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.

Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.

W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.

 

Wybrane referencje

„Wykwalifikowana kadra oraz jakość świadczonych usług świadczą o wysokim poziomie i profesjonalizmie. Mając dobre doświadczenia ze współpracy z firmą PERSPECTA rekomendujemy ją jako rzetelnego partnera świadczącego usługi szkoleniowe”.

Krzysztof Piątek, Prezes

„Trener Pani Katarzyna Kocur solidnie przygotowała i przeprowadziła szkolenie. Dzięki doświadczeniu pracy z grupą potrafiła w sposób elastyczny odpowiadać na potrzeby uczestników”. 

Magdalena Kościuk, Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji

„Szkolenia łączyły w sobie elementy wykładu, dyskusji, jak również coachingu, angażując w ten sposób wszystkich uczestników. Profesjonalizm trenerki zasługuje na wysoką ocenę. Szkolenia zostały przeprowadzone zgodnie z założeniami projektu, a Pani trenerka służyła pomocą i wiedzą również po zakończonych zajęciach. "

Anna Szulc, Członek Zarządu

„Wykładowca pani Katarzyna Kocur, dostarczyła informacje wykazując teoretyczną i praktyczną znajomość skomplikowanych tematów. Dzięki zaś stworzeniu odpowiedniej atmosfery w czasie szkolenia, zrobiła to w sposób interesujący, co bardzo ułatwiło przyswojenie nowej wiedzy dla nas.” 

Krzysztof Sieklucki, Manager Strategiczny

 

Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?

Rocznie:

  • Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników
  • Realizujemy ponad 1000 szkoleń

 

 

  •  

Dokumenty do pobrania:


wróć