MENU

PL

Zarządzanie i kierowanie zespołem

Korzyści

  • Program indywidualnie przygotowany dla Uczestników szkolenia
  • Część praktyczna szkolenia opracowana w oparciu o specyfikę branży stanowiska uczestników
  • Imienny certyfikat ukończenia szkolenia
  • Bogaty pakiet materiałów szkoleniowych
  • Doświadczona kadra trenerska
  • Realizację w formie 20% teorii, 80% praktyki
  • Dostęp do najnowszej wiedzy i narzędzi szkoleniowych

Techniki szkoleniowe:

  • Prezentacje multimedialne
  • Analiza przypadku, case studies
  • Indywidualne doradztwo
  • Gry symulacyjne
  • Ćwiczenia
  • Testy psychologiczne
  • Dyskusje, demonstracje
  • Scenki, psychodrama

Warunki organizacyjne:
Termin    Do ustalenia.
Miejsce    Do ustalenia. Szkolenia organizujemy na terenie całego kraju.
Koszt       Uzależniony od wielkości grupy i ilości dni szkoleniowych.

Koszt       Uzależniony od wielkości grupy i ilości dni szkoleniowych.

Cel szkolenia:

  • Usprawnienie procesów zarządzania i motywacji
  • Weryfikacja umiejętności zarządzania poszczególnych uczestników szkolenia
  • Wypracowanie umiejętności określania celów, planowania i delegowania zadań
  • Poznanie praktycznych wskazówek z zakresu kierowania zespołem i motywacji

Moduły Szkoleniowe:

SKUTECZNA KOMUNIKACJA W BIZNESIE

  • Istota komunikacji i jej znaczenie w organizacji
  • Formy komunikacji i ich wpływ na rozmówcę
  • Reguła pierwszego wrażenia - trening
  • Autoprezentacja
  • Praktyczne znaczenie gestów: wykorzystanie do sytuacji biznesowych w sprzedaży, komunikacji między pracownikami oraz w zarządzaniu
  • Pytania zamknięte, otwarte i sugerujące oraz ich dobór
  • Reguła potwierdzania hipotezy oraz 7+/-2
  • Parafrazowanie oraz dowartościowywanie rozmówcy
  • Trening aktywnego słuchania
  • Skuteczne przekazywanie informacji i komunikacja w grupie – trening
  • Znaczenie tonu głosu

ASERTYWNOŚĆ I WYWIERANIE WPŁYWU

  • Czym jest asertywność?
  • Komunikat typu TY/JA
  • Ocenianie/ etykietowanie vs budowanie komunikatów mówiących o faktach
  • Budowanie asertywnych próśb, krytyki, pochwały – indywidualne treningi uczestników szkolenia
  • Radzenie sobie z asertywną odmową – trening
  • Czym różni się asertywność od wywierania wpływu?
  • Kluczowe zasady wywierania wpływu: nie odmawia się dwa razy, zasada zaangażowania, stopa w drzwiach, reguła niedostępności

BUDOWANIE ZESPOŁU

  • Różnice między grupą a zespołem
  • Kryteria wyboru ludzi do zespołu
  • Cechy efektywnego zespołu
  • Role zespołowe i ich wpływ na zespół

LIDER W ZESPOLE

  • Kreowanie cech profesjonalnego lidera
  • Sylwetka lidera i jej wpływ na pracowników
  • Funkcje zarządzania
  • Style kierowania

SYSTEM OCENY PRACOWNICZEJ

  • Metody oceny pracowniczej – wady i zalety
  • SOOP – określenie metod i technik w zależności od organizacji
  • Błędy popełniane w ocenie pracowniczej
  • Przygotowanie pracowników do wdrożenia systemu ocen
  • Indywidualny trening prowadzenia rozmowy oceniającej uczestników szkolenia

MOTYWACJA I DELEGACJA ZADAŃ

  • Umiejętność delegowania zadań
  • Błędy w delegowaniu i bariery
  • Praktyczne wskazówki dotyczące asertywności w delegowaniu zadań
  • Wyznaczanie celu dla pracowników
  • Czym jest motywacja?
  • Teorie motywacyjne i ich zastosowanie w praktyce
  • Pozapłacowe motywatory pracowników – ranking
  • Case study – trening motywacji pracowników – analiza i wnioski

ZARZĄDZANIE GRUPĄ I SYTUACJE TRUDNE

  • Symulacje zarządzania i kierowania zespołem – analiza i indywidualne wnioski
  • Metody prowadzenia rozmów oceniających z elementami motywacji
  • Trening sytuacji trudnych uczestników szkolenia – analiza i indywidualne wnioski

Powyższe moduły szkolenia są przykładowe.

Program szkolenia zostanie dopasowany do Państwa potrzeb oraz będzie uwzględniać specyfikę branży.

Dla Klientów realizujących szkolenia cykliczne dodatkowy rabat, uzależniony od wielkości całego projektu.

W celu opracowania indywidualnej oferty wraz z programem szkolenia prosimy o przesłanie zapytania do Działu Szkoleń: szkolenia@perspecta.pl podając preferowaną tematykę szkolenia oraz ilość osób. Konsultanci dopasują ofertę do Państwa potrzeb.

 

Wybrane referencje

„Wykwalifikowana kadra oraz jakość świadczonych usług świadczą o wysokim poziomie i profesjonalizmie. Mając dobre doświadczenia ze współpracy z firmą PERSPECTA rekomendujemy ją jako rzetelnego partnera świadczącego usługi szkoleniowe”.

Krzysztof Piątek, Prezes

„Trener Pani Katarzyna Kocur solidnie przygotowała i przeprowadziła szkolenie. Dzięki doświadczeniu pracy z grupą potrafiła w sposób elastyczny odpowiadać na potrzeby uczestników”. 

Magdalena Kościuk, Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji

„Szkolenia łączyły w sobie elementy wykładu, dyskusji, jak również coachingu, angażując w ten sposób wszystkich uczestników. Profesjonalizm trenerki zasługuje na wysoką ocenę. Szkolenia zostały przeprowadzone zgodnie z założeniami projektu, a Pani trenerka służyła pomocą i wiedzą również po zakończonych zajęciach. "

Anna Szulc, Członek Zarządu

„Wykładowca pani Katarzyna Kocur, dostarczyła informacje wykazując teoretyczną i praktyczną znajomość skomplikowanych tematów. Dzięki zaś stworzeniu odpowiedniej atmosfery w czasie szkolenia, zrobiła to w sposób interesujący, co bardzo ułatwiło przyswojenie nowej wiedzy dla nas.” 

Krzysztof Sieklucki, Manager Strategiczny

 

Dlaczego warto wybrać markę PERSPECTA?

Rocznie:

  • Przeszkalamy ok. 20 000 uczestników
  • Realizujemy ponad 1000 szkoleń

 


wróć