Mobbing
Cel szkolenia:
- Określenie specyfiki i cech charakteryzujących mobbing
- Poznanie metod redukujących zachowania o charakterze mobbingu
- Określenie metod zapobiegania mobbingowi
- Wskazanie roli otoczenia w przypadku incydentów mobbingowych
- Stosunek prawa do przejawów mobbingu w przedsiębiorstwie
- Poznanie innych szkodliwych zjawisk w otoczeniu organizacji
Dokumenty do pobrania:
Transport, Spedycja Krajowa i Międzynarodowa
Cel szkolenia:
- Zwrócenie uwagi na niuanse prawne związane z transportem i spedycją,
- Prawidłowe korzystanie z obowiązujących dokumentów
Dokumenty do pobrania:
Akademia Trenera
Cel szkolenia:
- Poznanie metod przygotowania szkoleń
- Zapoznanie się i przećwiczenie sposobów przekazywania wiedzy innym
- Nauka nawiązywania i utrzymywania kontaktu z grupą
- Radzenie sobie z trudnościami podczas szkolenia
Dokumenty do pobrania:
Prawo pracy
Cel szkolenia:
- Zapoznanie uczestników z najnowszymi zmianami w prawie pracy
- Zwrócenie uwagi na to jakie zmiany są w przygotowaniu
Dokumenty do pobrania:
Przewóz towarów niebezpiecznych
Cel szkolenia:
- Zwrócenie uwagi na zagrożenia podczas przygotowania do przewozu i transportu towarów niebezpiecznych
- Zapoznanie z postępowaniem w trakcie wypadku
Dokumenty do pobrania:
Savoir vivre - dress code
Cel szkolenia:
- Poznanie zasad etykiety obowiązującej w sytuacjach biznesowych
- Zaznajomienie się z ogólnymi zasadami oraz rodzajami dress codu
- Zwiększenie pewności siebie w kontaktach z klientami
- Umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach
Dokumenty do pobrania:
Zarządzanie produkcją
Cel szkolenia:
- Przedstawienie składowych zarządzania produkcją
- Zapoznanie z metodami usprawnienia i optymalizacji procesów produkcji
Dokumenty do pobrania:
Warsztat antystresowy
Cel szkolenia:
- Umiejętność rozpoznawania reakcji naszego ciała i zachowania podczas stresu
- Poznanie sposobów redukcji stresu
- rozpoznawanie objawów wywołanych przez negatywne skutki stresu
- nauczeniu się odpowiedniego komunikowania ograniczającego stresowe sytuacje
- uświadomienie jak można uniknąć wypalenia zawodowego
- wypracowanie odpowiedniej metody dla siebie pozwalającej radzić sobie ze stresem
Dokumenty do pobrania:
Zarządzanie zasobami ludzkimi
Cel szkolenia:
Zasoby ludzkie – jeden z najcenniejszych kapitałów firmy. Aby móc w pełni wykorzystać jego potencjał musimy wiedzieć, jak nim zarządzać. Szkolenie ma na celu uświadomienie znaczenia roli człowieka w organizacji oraz jak skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim.
- Nauczenie uczestników jak motywować podwładnych
- Ukazanie w jaki sposób kreować wiarygodny wizerunek szefa
- Jaki przyjąć styl zarządzania
- Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w zespole
- Zaznajomienie z technikami wywierania wpływu w celu sprawnego wyznaczania celów biznesowych
i mobilizacji pracowników do działania - Skutecznie zapobiegną konfliktom w zespole i rozwinięcie umiejętności w zakresie komunikacji.
Dokumenty do pobrania:
Zarządzanie projektami
Cel szkolenia: szkolenie ma na celu nauczenie uczestników efektywnego planowania i zarządzania projektami.
- Poznanie metodologii zarządzania projektami.
- Wykorzystanie narzędzi i dokumentacji projektowej.
- Przygotowanie do przyjęcia ról lidera projektu i członka grupy projektowej
Dokumenty do pobrania:
Windykacja należności
Cel szkolenia:
- Przekazanie wiedzy z zakresu windykacji należności
- Zwiększenie efektywności uczestników w procesie windykacji
Dokumenty do pobrania:
Zamówienia publiczne
Cel szkolenia:
- Przygotowanie uczestników do sporządzania konkurencyjnych ofert przetargowych oraz kontrolowania przebiegu postępowania
- Unikanie najczęściej popełnianych błędów
Dokumenty do pobrania:
Zarządzanie sobą w czasie
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu pokazać uczestnikom jak sprawnie zarządzać czasem oraz dobrze zaplanować godziny pracy.
- Usprawnienie procesów zarządzania czasem
- Weryfikacja złodziei czasu oraz planowania poszczególnych uczestników szkolenia
- Wypracowanie umiejętności określania celów i planowania
- Poznanie praktycznych wskazówek zarządzania sobą w czasie
Dokumenty do pobrania:
Trudny klient i obsługa reklamacji
Cel szkolenia:
- Umiejętność prowadzenia rozmów reklamacyjnych oraz skutecznego porozumiewania się w sytuacji konfliktowej
- Rozumienie zachowania innych i adekwatne postępowanie, by zmienić to zachowanie na naszą korzyść
Dokumenty do pobrania:
Kreatywność w biznesie
Cel szkolenia:
- Zdobycie umiejętności w zakresie kreatywnego rozwiązywania powierzonych zadań
- Kreatywność w rozwiązywaniu pojawiających się problemów
- Pokazanie przykładów kreatywnych rozwiązań zastosowanych w korporacjach dla ulepszenia procesów
Dokumenty do pobrania:
Asertywność w biznesie
Cel szkolenia:
- Uświadomienie czym jest postawa asertywna
- Jak asertywnie radzić sobie w sytuacjach trudnych i stresowych
- Pokazanie jak wyrażać swoje zdanie
- Jak ukazać emocje w sposób stanowczy i skuteczny nie urażając partnera rozmowy
Dokumenty do pobrania:
Autoprezentacja i komunikacja
Cel szkolenia: przybliżenie tajników sztuki wystąpień publicznych, m in.:
- Wyrobienie umiejętności przygotowywania profesjonalnych wystąpień publicznych
- Ukazanie jak sprawnie przekazać informacje i dostosować je do różnych grup odbiorców
- Nauczenie sposobów angażowania słuchaczy w wystąpienia
- Radzenie sobie w sytuacjach trudnych, reagowania na sytuacje nieprzewidziane, komentarze i uwagi słuchaczy
- Wyrobienie umiejętności radzenia sobie ze stresem, praca nad emocjami i tremą
- Poprawa komunikacji werbalnej i niewerbalnej
- Uzyskanie informacji zwrotnej na temat swoich umiejętności prezentacji, porady praktyczne
Dokumenty do pobrania:
Handel internetowy i e-commerce
Cel szkolenia:
- Poznanie najbardziej skutecznych technik marketingu internetowego oraz sposobów ich stosowania
- Poznanie darmowych metod reklamy internetowej
- Nauka poruszania się po portalach społecznościowych oraz instrukcja budowy strony internetowej
- Sposoby zwiększania konwersji na stronach (ilość odwiedzin i zakupów internautów)
- Nauka darmowych narzędzi pozwalających na odniesienie sukcesu działań internetowych
Dokumenty do pobrania:
Kadry i płace
Cel Szkolenia:
- Podniesienie kwalifikacji uczestników z zakresu kadr i płac do poziomu sprostującego wymaganiom rynku pracy
- Uaktualnienie wiedzy z zakresu przepisów prawa pracy, problematyki płac, ZUS, podatków
- Praktyczne przygotowanie do rozwiązywania problemów zagadnień kadrowo-płacowych, ubezpieczeń i zasiłków ZUS oraz podatków
- Przygotowanie fachowych kadr do pracy w zawodach objętych tematem kursu
Dokumenty do pobrania:
Księgowość w firmie
Cel szkolenia: podstawowym celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy w charakterze księgowego:
- Posługiwanie się dokumentacją księgową oraz urządzeniami ewidencyjnymi,
- Księgowanie operacji gospodarczych,
- Sporządzanie sprawozdań finansowych,
- Znajomość ogólnych zasad opodatkowania VAT, podatków dochodowych oraz prowadzenie ewidencji
Dokumenty do pobrania:
Kreowanie i stylizacja wizerunku
Cel szkolenia:
Często słyszymy „Jak Cię widzą, tak Cię piszą” - wiemy, że pracownicy firm są ich wizytówkami. Nie jest również tajemnicą, że firmy są poddawane ciągłej ocenie klientów, pracowników, konkurencji, a także instytucji ekonomicznych czy mediów. Tym samym, aby pisano i mówiono o naszej firmie dobrze, należy wiedzieć, jak kierować jej wizerunkiem i autoprezentacją jej pracowników.
- Zapoznanie uczestników z aktualną wiedzą z zakresu kreowania pozytywnego wizerunku firmy / marki / produktu
- Ukazanie istoty pierwszego wrażenia - praktyczne wskazówki
- Nabycie swobody i pewności w dziedzinie stylizacji wizerunku
- Uświadomienie uczestnikom znaczenia pozytywnego wizerunku organizacji
- Doskonalenie umiejętności komunikacyjnych, również w sytuacjach konfliktowych i kryzysowych
Dokumenty do pobrania:
Pisanie i rozliczanie wniosków unijnych
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu nauczyć uczestników przygotowywania i wypełniania wniosków o dofinansowanie ze środków unijnych.
- Poznanie istoty funduszy europejskich oraz rodzajów dotacji
- Zdobycie wiedzy na temat niezbędnej dokumentacji
- Poznanie jak przygotować się do realizacji projektu europejskiego w celu zwiększenia szans na dofinansowanie
- Jak zaplanować projekt i napisać wniosek o dofinansowanie
- Prezentacja błędów i nieprawidłowości skutkujących zwrotem dotacji
Dokumenty do pobrania:
Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej
Cel szkolenia:
- Zapoznanie się z istotą oraz podstawowymi zagadnieniami rynku pracy
- Zdobycie wiedzy na temat poprawnego przygotowania dokumentów rekrutacyjnych
- Zdobycie umiejętności pozytywnego zaprezentowania się podczas rekrutacji
- Poznanie technik i sposobów prowadzenia rozmów kwalifikacyjnych
- Zapoznanie się z nowoczesnymi sposobami poszukiwania zawodu
- Zdobycie wiedzy z zakresu autoprezentacji, analizy własnej osoby i rozmowy kwalifikacyjnej
- Zdobycie wiedzy na temat odpowiedniego wyglądu oraz zachowania podczas rozmowy o pracę
Dokumenty do pobrania:
Rekrutacja i selekcja pracowników
Cel szkolenia:
- Zdobycie wiedzy z zakresu projektowania procesu rekrutacji
- Zapoznanie się z podstawowymi metodami i narzędziami procesu
- Nabycie umiejętności trafnego wyboru narzędzi rekrutacyjnych w oparciu o profil stanowiska
- Poznanie sposobów prowadzenia selekcji przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi
- Zdobycie wiedzy na temat jak przeprowadzić rozmowę rekrutacyjną i zweryfikować kompetencje kandydata
- Poznanie istoty poprawnie przygotowanego opisu stanowiska pracy
Dokumenty do pobrania:
Marketing internetowy i social media
Cel szkolenia:
- Planowanie, profilowanie i pomiar efektywności kampanii e-marketingowych
- Wykorzystanie social media w działaniach marketingowych (media społecznościowe)
- Poznanie zasad prowadzenia skutecznych kampanii emailingowych.
- Nauka podstawowych zasad optymalizacji treści witryn pod kątem wyszukiwarki
- Zapoznanie się z prawnymi kwestiami Internetu
Dokumenty do pobrania:
Motywacja pracowników
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest wypracowanie u uczestników chęci podjęcia określonych działań. Trening motywacyjny polega na automotywacji, czyli ukierunkowanie uczestników na osiąganie wyznaczonym celów, które stają się wynikami ich pracy.
Dokumenty do pobrania:
Negocjacje w biznesie
Cel szkolenia:
Umiejętność negocjacji świadczy o wysokich zdolnościach komunikacyjnych pracowników,a to pozytywnie wpływa na wizerunek i pozycję firmy na rynku . Szkolenie pozwoli zgłębić wiedzę dotyczącą skutecznego porozumiewania się z partnerem biznesowym.
- Jak przygotować się do procesu negocjacji, efekt pierwszego wrażenia
- Jak odkryć interesy drugiej strony?
- Jak skutecznie operować zmiennymi negocjacyjnymi?
- W jaki sposób argumentować własną ofertę?
- Jak przeciwdziałać manipulacjom i "brudnym chwytom"?
- W jaki sposób efektywnie komunikować się z trudnym klientem?
Dokumenty do pobrania:
Techniki sprzedaży i obsługa klienta
Cel szkolenia:
- Usprawnienie procesów sprzedaży i obsługi
- Weryfikacja umiejętności sprzedaży poszczególnych uczestników szkolenia
- Wypracowanie umiejętności sprzedaży i obsługi klienta
- Poznanie praktycznych wskazówek
Dokumenty do pobrania:
Telefoniczna obsługa klienta
Cel szkolenia:
- Poznanie zasad przebiegu profesjonalnego kontaktu telefonicznego z klientami
- Zasady komunikacji niewerbalnej i werbalnej
- Poznanie sposobów rozpoznawania potrzeb i oczekiwań rozmówcy
- Zapoznanie uczestników z typologią i psychologią klienta
- Nauka formułowania sposobu prezentacji oferty
- Nabycie umiejętności zastosowania argumentacji i komunikacji perswazyjnej w celu zwiększenia skuteczności
- Poznanie sposobów raczenia sobie z trudnym klientem - identyfikowanie i praca z „trudnymi klientami”
Dokumenty do pobrania:
Wystąpienia publiczne
Cel szkolenia
- Usprawnienie procesów prowadzenia wystąpień publicznych w mikro, małych i dużych przedsiębiorstwach
- Weryfikacja umiejętności prowadzenia wystąpień publicznych poszczególnych uczestników szkolenia
- Wypracowanie umiejętności wystąpień publicznych
- Poznanie praktycznych wskazówek radzenia z grupą oraz tremy
Dokumenty do pobrania: